flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Документація конкурсних торгів

  

I. Загальні положення 

 

 

1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів 

Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель»  від 01.06.2010 року № 2289 – VІ (далі – Закон). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом 

 

2. Інформація про замовника торгів 

  

 

повне найменування 

Територіальне управління державної судової адміністрації в Харківській області

 

місцезнаходження 

61050, м. Харків, майдан Руднєва,36

 

посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками 

Шевцов Анатолій Леонідович – перший заступник начальника територіального управління державної судової адміністрації в Харківській області – голова комітету з конкурсних торгів  тел. (057) 732-86-21, тел./факс ( 057)732-47-12

Бредня Юлія Евгеніївна  – головний спеціаліст відділу матеріально-технічного забезпечення та інформаційних технологій  тел. (057) 732-72-04

 

3. Інформація про предмет закупівлі 

  

 

найменування предмета закупівлі 

Послуги з  технічного обслуговування та ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки     ( код ДК 016-97 – 72.50.1)

 

вид предмета закупівлі 

Послуги

 

місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) 

61050, м. Харків, майдан Руднєва,36    згідно Специфікації  в Додатку №1

 

строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) 

До 31.12.2011 року

 

4. Процедура закупівлі 

Відкриті торги 

 

5. Недискримінація учасників 

Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах 

 

6. Інформація про валюту (валюти), у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів 

Валютою пропозиції конкурсних торгів є гривня.

 

7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів 

Пропозиції конкурсних торгів складаються українською мовоюДокументи, що мають відношення до конкурсних пропозицій і підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою

 

II. Порядок внесення змін та надання роз'яснень до документації конкурсних торгів 

 

1. Процедура надання роз'яснень щодо документації конкурсних торгів 

Учасник, який отримав документацію конкурсних торгів, має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів звернутися до замовника за роз'ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз'яснення на запит протягом трьох днів з дня його отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів.
Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.
У разі здійснення закупівлі за скороченою процедурою замовник не має права з власної ініціативи чи за результатами запитів вносити зміни до документації конкурсних торгів, крім випадків, коли внесення таких змін необхідне для приведення документації конкурсних торгів у відповідність із вимогами чинного законодавства або такі зміни вимагає рішення органу оскарження. У такому разі замовник вносить відповідні зміни до документації конкурсних торгів та продовжує строк подання пропозицій конкурсних торгів.
У разі несвоєчасного подання замовником роз'яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на сім днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів. Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону 

 

2. Порядок проведення зборів з метою роз'яснення запитів щодо документації конкурсних торгів 

У разі проведення зборів з метою роз'яснення будь-яких запитів щодо документації конкурсних торгів замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз'яснень щодо запитів і надсилає його всім особам, яким було подано документацію конкурсних торгів, незалежно від їх присутності на зборах.
Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону 

 

III. Підготовка пропозицій конкурсних торгів 

 

1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів
Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) 

Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою у запечатаному конверті.
Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів.
Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки.
Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання договору про закупівлю.
Пропозиція конкурсних торгів запечатується у одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі.
На конверті повинно бути зазначено:
повне найменування і місцезнаходження замовника;
назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів;
повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;
маркування: «Не відкривати до 12 год.00 хв.  04.05.2011року»

2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника 

Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з таких документів:

- реєстр документів, наданих у складі пропозиції конкурсних торгів (за формою встановленою у Додатку №3 цієї документації конкурсних торгів);

- специфікація конкурсних торгів згідно Додатку №1 цієї документації конкурсних торгів);

 - пропозиції конкурсних торгів згідно Додатку №2 цієї документації конкурсних торгів);

- документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів;

- документального підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим замовником та чинним законодавством (сертифікати відповідності, сертифікати якості, тощо);

- документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону;

документальне підтвердження відсутності підстав, зазначених у статті 17 Закону;

 

3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів 

розмір забезпечення пропозиції конкурсних торгів:   40 000 (сорок тисяч ) грн.
вид забезпечення пропозиції: депозит
строк дії забезпечення пропозиції конкурсних торгів: 90 днів.       

 Пропозиція конкурсних торгів обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції конкурсних торгів, яке має бути подане у  формі депозиту на рахунок замовника р/р371161118000111 код 26281249, МФО 851011 в ГУДКУ в Харківській області, розмір якого становить  40 000 (сорок тисяч) грн.,  не пізніше ніж за три  робочих дні до дати розкриття конкурсних пропозиційДатою внесення забезпечення пропозиції вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника.                                 Забезпечення пропозиції конкурсних торгів не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника.
 
Підтвердження ( Копія платіжного
 доручення) щодо надання забезпечення пропозиції конкурсних торгів учасник надає разом з пропозицією конкурсних торгів.Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції конкурсних торгів, відхиляються Замовником.

4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів 

Забезпечення  пропозиції конкурсних торгів не повертається замовником у разі: 
1. відкликання пропозиції  конкурсних  торгів учасником   після закінчення строку її подання; 
2. непідписання учасником,  що став переможцем процедури торгів, 
договору про закупівлю.                          

3. ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання 
договору  про  закупівлю  після акцепту його пропозиції конкурсних 
торгів.                                          

  Замовник   повинен   повернути   забезпечення  пропозиції 
конкурсних торгів учаснику протягом трьох банківських днів  з  дня настання   підстави   для   повернення  забезпечення пропозиції конкурсних торгів у разі: 
1. закінчення строку  дії  забезпечення  пропозиції  конкурсних торгів, зазначеного у документації конкурсних торгів; 
2. укладення договору   про   закупівлю  з  учасником, що  став переможцем конкурсних торгів; 
3. відкликання пропозиції конкурсних торгів до закінчення строку її подання; 
4. закінчення процедури  закупівлі  у  разі неукладення договору 
про  закупівлю  з  жодним  з  учасників,  що   подали пропозиції 
конкурсних торгів.                          

5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними 

Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів.
Учасник має право:
відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції конкурсних торгів;
погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів та наданого забезпечення пропозиції конкурсних торгів. 

6. Кваліфікаційні критерії до учасників 

При визначенні кваліфікаційних критеріїв у документації конкурсних торгів замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону.
Замовником зазначаються кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.                                   

  Для участі у процедурі закупівлі учасники  повинні  мати 
кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям (додаток 4): 
1. наявність обладнання та матеріально-технічної бази;     

2. наявність працівників  відповідної  кваліфікації,  які  мають необхідні знання та досвід; 
3. наявність документально  підтвердженого   досвіду  виконання аналогічних договорів; 
4. наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).  Відповідно до зазначених критеріїв учасники у складі пропозицій конкурсних торгів надають наступні документи:

1. нотаріально завірена копія Статуту підприємства, змін до нього.                      

2. оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету дійсну на момент розкриття .

3. нотаріально завірена копія свідоцтва про державну реєстрацію;               

  4.нотаріально завірена копія довідки про включення до ЄДРПОУ(для юридичних осіб), копія ідентифікаційного коду та паспорту (для ФОП);

5. нотаріально завірена копія свідоцтва платника ПДВ чи єдиного податку;               

  6. оригінал довідки Департаменту з питань банкрутства або іншої державної установи, до компетенції якої належить надання таких довідок,  про відсутність Учасника в єдиній базі даних про підприємства щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство не не раніше 2-х робочих днів до дати розкриття конкурсних пропозицій;                                                            

7. витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців;

 

8. довіреність на представництво інтересів учасника, підпис документів оформлену згідно з вимогами чинного законодавства;                                          

 9. копія паспорту представника учасника;   

10. копії документів, які засвідчують особу Учасника або його представника:

а) якщо учасником торгів є фізична особа - вона повинна мати при собі оригінал документа, що засвідчує її особу;

б) якщо учасником торгів виступає юридична особа, яку представляє керівник - він повинен мати при собі оригінал документа, що засвідчує його особу;

в) якщо учасника представляє інша особа, ніж керівник, - вона повинна мати:

- довіреність на представництво інтересів учасника, підпис документів оформлену згідно з вимогами чинного законодавства,

- мати при собі оригінал документа, що засвідчує його особу;

11.              довідки (оригінали), не раніше 2-х робочих днів до дати розкриття пропозиції, видані банківськими установами про наявність поточних рахунків та про відсутність простроченої заборгованості по кредитам (за наявності);

12. завірена підписом уповноваженої особи Учасника та його печаткою копія картки зі зразками підписів та відбитком печатки Учасника (з банку, в якому відкритий розрахунковий рахунок, який буде вказаний в Договорі);

13.              копію фінансового балансу за останній звітнийперіод ;

14.              копію звіту про фінансові результати за останнійзвітний період ;

15.              копію  звіту про рух грошових коштів за останнійзвітний період ;                           

16.              копія документа, що підтверджує повноваження керівника (наказ про призначення, протокол загальних зборів, тощо) - для юридичних осіб;                           

17.              довідка про виконання аналогічних договорів на надання послуг протягом 2008-2011 років  (обов’язкова наявність копій договорів).

18. копію платіжного доручення,   щодо надання забезпечення пропозиції конкурсних торгів

Відповідно до вимог, встановлених в статті 17 Закону, учасники повинні подати у складі пропозиції конкурсних торгів наступні документи:

1. Довідка від учасника, скріплена печаткою (при наявності такої), складена у довільній формі про:

- відсутність проявів з його боку несхвальних дій.

- відсутність випадків притягнення до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення.

- відсутність фактів участі учасника у змові.

- фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

- службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

- він не є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі.

7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.                                  

 Технічні вимоги щодо предмета закупівлі: 

Послуги, що є предметом закупівлі (см. Додаток 1 до цієї документації) повинні надаватись з використання наступних матеріалів:                                      

Послуги, що є предметом закупівлі (см. Додаток 1 до цієї документації) повинні надаватись з використання наступних матеріалів:                                     

-    відновлення та регенерація картриджів з використанням матеріалів Static Control Components (або еквівалент).

-   ремонт копіювальної та печатної техніки з використанням  оригінальних матеріалів або матеріалів виробництва Katun, Integral, (або еквівалент).

На підтвердження відповідності вищезазначеним вимогам учасник в складі пропозиції надає наступні документи:

1. Оригінал або нотаріально завірену копію договору на поставку матеріалів Static Control Components (або еквівалент) з офіційним представником компанії StaticControl Components в Україні (або офіційним представником аналогічної компанії).

2. Оригінал дилерського сертифікату  по продукції StaticControl Components (або еквівалент)

3.Копії сертифікатів на витратні матеріали

8. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів 

Предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 

9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником 

Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції конкурсних торгів. Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів 

 

 

IV. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів 

1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів:  

  

спосіб подання пропозицій конкурсних торгів 

Особисто або поштою 

місце подання пропозицій конкурсних торгів 

61050, м. Харків, майдан Руднєва,36, кабінет 13

кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час) 

до 10 год.00 хв.04.05.2011 року.
Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.
На запит учасника замовник протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу 

2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів  

  

місце розкриття пропозицій конкурсних торгів 

61050, м. Харків, майдан Руднєва,36, кабінет 4

дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів 

12 год. 00 хв. 04.05.2011 року.
До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.
Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів. Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою, затвердженою Міністерством економіки України.
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Завірена підписом голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його запит протягом одного робочого дня з дня отримання такого запиту.
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону 

V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця 

1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію 

Критерієм оцінки є ціна, яка визначається  в пропозиціїконкурсних торгів (додаток 2 до документації ).

Замовник має право звернутися до учасників за роз'ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій.
Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів.
     

Всі пропозиції, оцінені згідно з критеріями оцінки, шикуються по мірі зростання значень сумарного показника. У випадку однакового значення показника, переможець визначається шляхом голосування членів комітету конкурсних торгів простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова комітету.                                      Учасникам слід пам’ятати, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав для прийняття рішення щодо відмови учасникові в участі у торгах, або факту зазначення у пропозиції конкурсних торгів будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів такого учасника.

За результатом розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів складається протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом.

Загальний строк розгляду, оцінки та визначення переможця процедури закупівлі не повинен перевищувати 20 робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів.

2. Виправлення арифметичних помилок 

Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, у порядку, визначеному документацією конкурсних торгів, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів.
Замовник зазначає умови та порядок виправлення арифметичних помилок.
Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його пропозиція конкурсних торгів відхиляється 

3. Інша інформація 

Інша інформація відсутня.

4. Відхилення пропозицій конкурсних торгів 

Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону;
не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;
не надав забезпечення пропозиції конкурсних торгів, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 цього Закону;
3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.
Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена, протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону. 

5. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися 

Замовник відміняє торги у разі:
відсутності подальшої потреби у закупівлі послуг;
неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;
виявлення факту змови учасників;
порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого цим Законом;
подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;
відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з цим Законом;
якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.
Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо:
ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;
здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили.
Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та 
оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону 

VI. Укладання договору про закупівлю 

1. Терміни укладання договору  

У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше ніж через 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.

2. Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю 

Зазначається замовником відповідно до вимог ст.ст.  40, 41 Закону.    

 Істотними умовами договору про закупівлю є:

- предмет договору (найменування, номенклатура, асортимент); 
- кількість послуг та вимоги щодо їх якості; 
- порядок здійснення оплати; 
- ціна договору (з включенням всіх додаткових витрат, обов’язкових платежів, зборів, податків; витрат на завантаження  - за рахунок Постачальника) в українських гривнях у т.ч. ПДВ.); 
термін та місце надання послуг; 
-строк дії договору -до 31 грудня 2011
 року - до повного виконання зобов’язань сторін. 
-права та обов'язки сторін:

За порушення строку поставки товару сторона Постачальника сплачує Замовнику неустойку в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочки. Замовник звільняється від відповідальності за відмову від придбання товару у випадку зменшення реального фінансування видатків після укладення договору.

-зазначення умови щодо можливості зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків; 
-відповідальність сторін. 
У разі якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, 
договір про закупівлю вважається неукладеним. Якщо учасник вчинив фактичні дії щодо виконання договору, правові наслідки таких дій визначаються відповідно до Цивільного кодексу України.

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю 

У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув 

                                                                                                                                                                     

 

 

 

                                                                                                                                          ДОДАТОК 1

            Учасник процедури закупівлі надає в складі пропозиції з конкурсних торгів зазначену специфікацію

Специфікація

 

1.     Ремонт комп’ютерної техніки

Послуга

Вартість однієї послуги (грн. з ПДВ)

Кількість, шт.

Сума

(грн. з ПДВ)

Технічне обслуговування системного блоку

 

75

 

Технічне обслуговування серверу

 

6

 

Установка та налаштування стандартного програмного забезпечення

 

20

 

Установка та налаштування спеціалізованого програмного забезпечення

 

7

 

Антивірусна діагностика

 

15

 

Оптимізація системних ресурсів

 

10

 

Впровадження систем антивірусного захисту та організація процесу автоматичного поновлення антивірусних баз

 

25

 

Ремонт системного блоку с заміною корпуса

 

20

 

Ремонт системного блоку с заміною блоку живлення

 

45

 

Ремонт системного блоку с заміною мережевої плати

 

10

 

Ремонт системного блоку с заміною НЖМД

 

40

 

Ремонт системного блоку с заміною материнської плати

 

35

 

Ремонт системного блоку с заміною процесора

 

30

 

Ремонт системного блоку с заміною модуля пам’яті

 

45

 

Ремонт системного блоку с заміною відеоадаптера

 

20

 

Ремонт системного блоку с заміною оптичних приводів

 

45

 

Ремонт системного блоку с заміною дисководів

 

10

 

Ремонт системного блоку с заміною вентилятора

 

65

 

Ремонт системного блоку с заміною плат контролеров

 

20

 

Заміна миші та клавіатури

 

50

 

Заміна колонок

 

50

 

Загалом:

 

 

2.     Ремонт джерел безперервного живлення

Послуга

Вартість однієї послуги (грн. з ПДВ)

Кількість, шт.

Сума

(грн. з ПДВ)

Ремонт UPS APS 1500 (заміна акумуляторної батареї)

 

30

 

Ремонт UPS APS 500 (заміна акумуляторної батареї)

 

80

 

Ремонт UPS Postar (заміна акумуляторної батареї)

 

40

 

Ремонт UPS Riello (заміна акумуляторної батареї)

 

40

 

Загалом

 

 

3.     Ремонт та профілактика принтерів та копіювальних апаратів

Послуга

Модель апарату

Вартість одного ремонту (грн. з ПДВ)

 

Кількість, шт.

Сума

(грн. з ПДВ)

 

Профілактичне обслуговування

принтер, копіювальний апарат формату А4

 

57

 

Профілактичне обслуговування

принтер, копіювальний апарат  формату А3

 

30

 

Ремонт апарату с заміною термоплівки

НР 1000/ НР 1200/1300

 

 

10

 

Ремонт апарату с заміною резинового валу, втулок резинового валу

НР 1000/ НР 1200/1300

 

 

10

 

Ремонт апарату с заміноюсепараторної площадки

НР 1000/ НР 1200/1300

 

8

 

Ремонт апарату с заміною роліка подачі бумаги

НР 1000/ НР 1200/1300

 

8

 

 

 

 

 

 

Ремонт апарату с заміною термоплівки

НР 1010

 

10

 

Ремонт апарату с заміною резинового валу, втулок резинового валу

НР 1010

 

10

 

Ремонт апарату с заміноюсепараторної площадки

НР 1010

 

6

 

Ремонт апарату с заміною термоплівки

НР 1100

 

5

 

Ремонт апарату с заміною резинового валу, втулок резинового валу

НР 1100

 

5

 

Ремонт апарату с заміноюсепараторної площадки

НР 1100

 

3

 

Ремонт апарату с заміною роліка подачі бумаги

НР 1100

 

3

 

Ремонт апарату с заміноюсепараторної площадки

Canon 810/ Canon 1120

 

8

 

Ремонт апарату с заміною термоплівки

Canon 810/ Canon 1120

 

5

 

Ремонт апарату с заміноюрезинового валу, втулок резинового вала

Canon 810/ Canon 1120

 

5

 

Ремонт апарату с заміною резинового валу, втулокрезинового валу

Canon 2900/3200

 

5

 

Ремонт апарату с заміноюроліка захвата бумаги

Canon 2900/3200

 

5

 

Ремонт апарату с заміноюсепараторної площадки

Canon 2900/3200

 

8

 

Ремонт апарату с заміною термоплівки

Canon 2900/3200

 

8

 

Ремонт апарату с заміноюблоку шестерень

Canon 2900/3200

 

3

 

Ремонт апарату с заміною тефлонового валу, підшипниківтефлонового валу

Samsung  ML 1210/1250

 

5

 

Ремонт апарату с заміноюрезинового валу, підшипниківрезинового валу

Samsung  ML 1210/1250

 

5

 

Ремонт апарату с заміноюролика захвата бумаги

Samsung  ML 1210/1250

 

5

 

Ремонт апарату с заміною тефлонового валу, підшипниківтефлонового валу

Samsung 1510/1710/1750

 

7

 

Ремонт апарату с заміноюрезинового валу, підшипниківрезинового валу

Samsung 1510/1710/1750

 

7

 

Ремонт апарату с заміноюролика захвата бумаги

Samsung 1510/1710/1750

 

5

 

Ремонт апарату с заміною тефлонового валу, підшипниківтефлонового валу

Samsung  1615

 

8

 

Ремонт апарату с заміноюрезинового валу, підшипниківрезинового валу

Samsung  1615

 

8

 

Ремонт апарату с заміноюролика захвата бумаги

Samsung  1615

 

8

 

Ремонт апарату с заміною тефлонового валу, підшипниківтефлонового валу

Samsung  ML 2015/4521

 

20

 

Ремонт апарату с заміноюрезинового валу, підшипниківрезинового валу

Samsung  ML 2015/4521

 

20

 

Ремонт апарату с заміноюролика захвата бумаги

Samsung  ML 2015/4521

 

10

 

Ремонт апарату с заміною блоку  лазера

 

Samsung  ML 2015/4521

 

2

 

Ремонт апарату с заміною тефлонового валу, підшипниківтефлонового валу

Samsung  ML 4200

 

6

 

Ремонт апарату с заміноюрезинового валу, підшипниківрезинового валу

Samsung  ML 4200

 

6

 

Ремонт апарату с заміноюролика захвата бумаги

Samsung  ML 4200

 

8

 

Ремонт апарату с заміноюшлейфа сканера

Samsung  ML 4200

 

8

 

Ремонт апарату с заміною вала нагріву (тефлонового),підшипників тефлонового вала

XeroxPe16

 

3

 

Ремонт апарату с заміною вала прижимного (резинового),підшипників резинового вала

XeroxPe16

 

3

 

Ремонт апарату с заміною термоплівки

Canon FC 108/220/PC 860

 

8

 

Ремонт апарату с заміноюрезинового валу, втулокрезинового валу

Canon FC 108/220/PC 860

 

8

 

Ремонт апарату с заміноюлампи сканування

Canon FC 108/220/PC 860

 

5

 

Ремонт апарату с заміноюдатчика положення столу сканування

Canon FC 108/220/PC 860

 

5

 

Ремонт апарату с заміноюроліка подачі бумаги

Canon FC 108/220/PC 860

 

5

 

Ремонт апарату с заміноютермоплівки

Canon 6512

 

3

 

Ремонт апарату с заміноюрезинового валу

Canon 6512

 

3

 

Ремонт апарату с заміноюфоторецепторного барабану, ракельного леза

Canon 6512

 

3

 

Ремонт апарату с заміноютермоплівки

Canon IR 1210

 

30

 

Ремонт апарату с заміноюрезинового валу

Canon IR 1210

 

20

 

Ремонт апарату с заміноюроликів захвата бумаги

Canon IR 1210

 

10

 

Ремонт апарату с заміною блока проявлення

 

Canon IR 1210

 

5

 

Ремонт апарату  с заміною шлейфа сканера

 

Canon IR 1210

 

3

 

Ремонт апарату с заміноюфоторецепторного барабану, ракельного леза

Canon 7161

 

3

 

Ремонт апарату с заміноюкоротронів

Canon 7161

 

3

 

Ремонт апарату с заміною фоторецепторного барабана, ракельного леза

Canon IR 1022

 

7

 

Ремонт апарату с заміноютермоплівки

Canon IR 1022

 

7

 

Ремонт апарату с заміноюприжимного валу,             втулок прижимного валу

Canon IR 1022

 

 

2

 

Ремонт апарату с заміною фоторецепторного барабана, ракельного леза

Sharp 5420

 

15

 

Ремонт апарату с заміною тефлонового валу, підшипниківтефлонового валу

Sharp 5420

 

15

 

Ремонт апарату с заміною носія

Sharp 5420

 

10

 

Загалом:

 

 

 

 

 

 

4.     Заправка картриджів

Модель апарату

Картридж

Вартість однієї заправки (грн. з ПДВ)

 

Кількість, шт.

Сума,

 (грн. з ПДВ)

 

Canon 2900

Canon 703

 

700

 

Canon 3200

Canon EP27

 

60

 

Canon 7161

Canon C-EXV 6

 

60

 

Canon 1018

Canon C-EXV 18

 

30

 

Canon 1020

Canon C-EXV 18

 

30

 

Canon 1022

Canon C-EXV 18

 

30

 

Sharp 5420

Sharp AR-208LT

 

135

 

Canon FC-108

Canon E-16

 

75

 

Canon FC-220

Canon E-16

 

75

 

Canon PC 860

Canon E-16

 

75

 

Canon IR 1210

Canon C-EXV7

 

360

 

Canon LBP 810/1120

Canon EP-22

 

60

 

Canon NP 6512

Canon NPG-11

 

30

 

HP LJ 1000

НР 7115

 

105

 

HP LJ 1010

НР Q2612

 

590

 

HP LJ 1100

НР 4092

 

40

 

HP LJ 1200

НР 7115

 

105

 

HP LJ 1300

НР Q2613

 

35

 

Samsung ML 1210

ML 1210

 

210

 

Samsung ML 1510

ML 1510

 

20

 

Samsung ML 1615

ML 1615

 

50

 

Samsung ML 1710/1750

ML 1710

 

30

 

Samsung ML 2010

ML 2010

 

790

 

Samsung ML 4200

ML 4200

 

80

 

Samsung ML 4521

ML 4521

 

25

 

Xerox Pe16

Xerox Pe16

 

50

 

Загалом:

 

 

5. Регенерація картриджів

Модель апарату

Картридж

Вартість однієї регенерації(грн. з ПДВ)

 

Кількість, шт.

Сума

(грн. з ПДВ)

 

Canon 2900

Canon 703

 

200

 

Canon 3200

Canon EP27

 

20

 

Canon FC-108

Canon E-16

 

20

 

Canon FC-220

Canon E-16

 

20

 

Canon PC 860

Canon E-16

 

20

 

Canon IR 1210

Canon C-EXV7

 

90

 

Canon LBP 810/1120

Canon EP-22

 

20

 

HP LJ 1000

НР 7115

 

31

 

HP LJ 1010

НР Q2612

 

150

 

HP LJ 1100

НР 4092

 

10

 

HP LJ 1200

НР 7115

 

30

 

HP LJ 1300

НР Q2613

 

10

 

Samsung ML 1210

ML 1210

 

60

 

Samsung ML 1510

ML 1510

 

6

 

Samsung ML 1615

ML 1615

 

15

 

Samsung ML 1710/1750

ML 1710

 

8

 

Samsung ML 2010

ML 2010

 

215

 

Samsung ML 4200

ML 4200

 

22

 

Samsung ML 4521

ML 4521

 

8

 

Xerox Pe16

Xerox Pe16

 

15

 

Загалом:

 

 

Вартість  пропозиції: _________________________________________( зазначає Учасник)

...................................       ......................................................................................................

(підпис)                     (прізвище, ім’я, по-батькові керівника або уповноваженої особи)

...................................       ......................................................................................................

 (дата)                                           (посада керівника або уповноваженої особи)

           М. П.                    ......................................................................................................

                                              (найменування Учасника)

Додаток № 2

Пропозиція конкурсних торгів  подається у вигляді, наведеному нижче.

Учасник не повинен відступати від даної форми.

ПРОПОЗИЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

1. Після вивчення тендерної документації на виконання  зазначеного вище ми, уповноважені на підписання Договору про закупівлю, маємо можливість та згодні виконати  зазначене, як це буде обумовлено Замовником у разі акцепту нашої пропозиції.

Ми зобов'язуємося виконувати свої зобов’язання відповідно до визначених нами умов та ціни пропозиції (з урахуванням витрат, податків і зборів, необхідних платежів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України) на загальну суму:

 

Найменування предмету закупівлі

Ціна пропозиції, грн. з ПДВ.

(цифрами та прописом)

 

 

 

 

2. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені нашою тендерною пропозицією.

3. Ми згідні дотримуватися умов своєї пропозиції протягом дії договору. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення  зазначеного терміну.

4. До того часу, поки між нами не буде підписано Договору про закупівлю, буде діяти ця Пропозиція конкурсних торгів, Цінова пропозиція та Основні умови Договору про закупівлю.

 

...................................       ......................................................................................................

(підпис)                     (прізвище, ім’я, по-батькові керівника або уповноваженої особи)

...................................       ......................................................................................................

 (дата)                                           (посада керівника або уповноваженої особи)

           М. П.                    ......................................................................................................

                                              (найменування Учасника)

                

 

 

Додаток №3

РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ,

НАДАНИХ У СКЛАДІ  ПРОПОЗИЦІЇ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ**

з/п

Найменування документу

№ сторінки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...................................       ......................................................................................................

(підпис)                     (прізвище, ім’я, по-батькові керівника або уповноваженої особи)

...................................       .....................................................................................................

 (дата)                                           (посада керівника або уповноваженої особи)

       ......................................................................................................

                                            (найменування Учасника)

                 М. П.

 

 

 

Примітки:

* Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки, згідно з чинним законодавством.

*Реєстр документів, наданих у складі пропозиції конкурсних торгів, подається на бланку Учасника (у випадку, якщо Учасник такий бланк має).

 

 

 

ДОДАТОК 4

Документи підтвердженої інформації про відповідність учасників кваліфікаційним   критеріям

         

                                  Кваліфікаційні критерії

1

Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;

2

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

3

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;

4

Наявність фінансової спроможності ( баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами);

 

Форма 1

Інформація про наявність обладнання

№ з/п

Найменування обладнання, що має відношення до предмету закупівлі

Дата випуску

Кількість

Короткий опис

функцій і призначення обладнання

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

 

Форма  2

Інформація про працівників відповідної кваліфікації,

що мають відношення до предмету закупівлі

№ з/п

П.І.Б.

Професія (спеціальність)

Освіта

Стаж роботи

Стаж роботи на підприємстві

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Форма 3

                                  Інформація про досвід виконання аналогічних договорів

№ з/п

Назва Контрагента

Номер договору

Дата договору

Предмет договору

Сума договору

Контактні телефони Контрагента

1

2

3

4

5

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Примітки:

а) вся інформація та документи, повинні бути засвідчені відповідно до вимог цієї документації конкурсних торгів;

б) документи, які не передбачені Цивільним та Господарським кодексами для суб'єктів підприємницької діяльності або фізичних осіб, не подаються  в складі їх пропозиції конкурсних торгів ; про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, поданій в довільній формі, в складі своєї пропозиції