flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформаційно-аналітична довідка щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області за 1 півріччя 2016 року

 

Інформаційно-аналітична довідка

щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області за 1 півріччя 2016 року

 

Для повного і незалежного здійснення правосуддя органами Державної судової адміністрації України здійснюється організаційне забезпечення судів. Це заходи фінансового, матеріально-технічного, кадрового, інформаційного та організаційно-технічного характеру. Виконання зазначених заходів в Харківській області здійснює відповідне територіальне управління Державної судової адміністрації України.

Територіальне управління виконує роботу відповідно до запланованих заходів у планах роботи на рік, поквартальних планах відділів та секторів територіального управління, щомісячних планах працівників. В основному заплановані заходи  територіальним управлінням виконані.

 

Стан фінансового забезпечення

Фінансування кошторису загального фонду здійснювалось через Управління  управління Державної  казначейської служби України у Московському районі м. Харкова Харківській області.

План асигнувань загального фонду на 1-ше півріччя  2016 року по КПК 0501020 становить 73733000,00 грн. , надійшло асигнувань – 73733000,00грн., недофінансовано – 0,00 грн. Касові видатки складають – 72214966,90 грн., фактичні видатки –72222443,26 грн. залишок коштів по рах. 907 групи "Відкриті асигнування на виконання програм загального фонду державного бюджету відповідно до кошторису розпорядника бюджетних коштів" – 1518033,10 грн. Станом на 01.07.2016 по загальному фонду державного бюджету за КПКВ 0501020 кредиторська  та дебіторська заборгованість відсутні.

 

План асигнувань спеціального фонду (інші надходження спеціального фонду) по КПК 0501020 на  1-ше півріччя  2016 року склав 40689100,00 грн.; надійшло асигнувань – 38951000,00 грн.; недофінансовано асигнувань – 1738100,00 грн.; касові видатки – 36433033,96 грн.; фактичні видатки 36010834,95 грн., залишок коштів спеціального фонду на рахунку 907 групи "Відкриті асигнування на виконання програм  спеціального фонду державного бюджету відповідно до кошторису розпорядника бюджетних коштів" складає 2517966,04 грн. Станом на 01.07.2014 кредиторська заборгованість по спеціальному фонду (інші надходження спеціального фонду) державного бюджету за КПКВ 0501020 відсутня. Дебіторська заборгованість складає 127977,47 грн.

 

Забезпечення судів оргтехнікою

Потреба в забезпеченні комп’ютерами місцевих судів Харківської області визначена в кількості  846 одиниць комп’ютерної техніки.

Станом на 01.07.2016 року місцеві суди забезпечені комп’ютерами у кількості  - 701 шт., із них 113 шт. є морально застарілими.  Забезпечення  складає  45,31% від потреби.

 

 

Забезпеченість судів засобами фіксування

Забезпечення технічними засобами фіксування судового процесу  станом на  01.07.2016 складає – 362 шт., із них:

-   10 засобів фіксації «Феміда»;

-          94 засобів фіксації «Оберіг»;

-          72 засобів фіксації «Камертон»;

-          125 засобів фіксації «Тритон»;

-          61 комплексів звукозапису.

Засіб фіксації «Тритон» - 125 шт. є морально і фізично застарілим та не відповідає вимогам судочинства, тому реальне забезпечення у засобах фіксації є 237 штук,  або 76,70% від потреби.

Потреба в придбанні систем фіксування – 72 шт.

 

Забезпечення

приміщеннями місцеві суди Харківської області

За 37 місцевими загальними судами Харківської області рахується  52 приміщення, із яких лише 30  приміщеннь є власністю Державної судової  адміністрації України.  Решта,  10 приміщень  находяться в оренді та 12 приміщень - позичка. 43 приміщеня судів задіяні для здійснення правосуддя.

Суди розміщуються у непристосованих для судочинства приміщеннях, які не відповідають нормативним вимогам 250 кв.м., на одного суддю. Сьогодні судові установи займають колишні будинки дитячих садків, шкіл, соціальних установ, установ банківської системи.

 

Стан охорони приміщень судів Харківській області

Станом на 01.07.2016 пять  районних судів м. Харкова, та Харківської області знаходяться під охороною БПОП ГУ Національної поліції.

43 приміщення судових установ обладнані системою охоронної сигналізації, та підключені до пультів охорони управління поліції охорони в Харківській області.  

На протязі І півріччя 2016 року проведено тендерну процедуру щодо обладнання 10 приміщень судів м. Харкова та Харківської області засобами протипожежної сигналізації (Жовтневий, Орджонікідзевський, Барвінківський, Близнюківський, Валківський, Великобурлуцький Люботинський, Печенізький, Сахновщанський).

Укладені договори та виконуються роботи з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій дахів в 9 судах (Барвінківський, Богодухівський, Борівський, Зміївський, Золочівський, Краснокутський, Купянський, Люботинський, Печенізький). 

До кінця 2016 року в 6 приміщеннях судових установ (Барвінківський, Богодухівський, Зачепилівський, Коломацький, Первомайський районні суди Харківської області та Орджонікідзевський районний суд м. Харкова) будуть встановлені системи відеоспостереження та відеофіксації як в приміщеннях так і на прилеглій території.

Ведуться роботи з встановлення переговорних пристроїв з приміщень конвойної служби до залів судових засідань з розгляду кримінальних справ в 13 приміщеннях районних судів Харківської області.

Станом на 1 липня 2016 року встановлено 114  грат на вікнах в 9 судах, а саме: Богодухівському – 9 шт., Великобурлуцькому – 8 шт., Вовчанському – 25 шт., Зачепилівському – 12 шт., Коломацькому – 22 шт.,  Нововодолазькому – 14 шт., , Жовтневому – 17 шт., Ленінському – 13 шт. та Червонозаводському – 16 шт.

У взаємодії з правоохоронними органами постійно проводиться робота з питань забезпечення безпеки приміщень судів та суддів. Так, 1 липня 2016 року в приміщенні територіального управління Державної судової адміністрації України  у Харківській області було проведено спільну нараду  за участю  територіального управління,  представників Національної поліції в Харківській області, Східного територіального управління Національної Гвардії України щодо забезпечення охорони судів, інших органів та установ судової системи, а також установ судових експертиз, за результатами якої було вирішено звернутися з листами до Державної судової адміністрації України, Національної поліції України та Національної  гвардії України  щодо вирішення питання стосовно порядку охорони судів міста Харкова та Харківської області.

Під час наради були обговорені конкретні заходи щодо забезпечення охорони приміщень судів.

 

Стан забезпечення судів та cуддів мантіями, суддівськими нагрудними знаками, бланками, печатками

Всі cудді та суди м. Харкова та Харківської області, забезпечені   мантіями, суддівськими нагрудними знаками, бланками, печатками.

 

Стан кадрового забезпечення

Станом на 01.07.2016 року в територіальному управлінні фактично працює 26 державних службовців, що становить 92,8% від штатної чисельності (28 одиниць). 2 працівника управління знаходяться у відпустці по вагітності та пологам (1 з яких обіймала посаду згідно строкового трудового договору). Із 28 працівників управління 5 осіб обіймають посади на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трьох річного віку основних працівників.

Штатна чисельність суддів  та працівників апарату місцевих загальних судів Харківської області становить 1576 одиниць. Фактична чисельність  працівників апарату місцевих судів – 1203,5 одиниці. Штатна чисельність суддів місцевих загальних судів області на звітну дату становить 309 одиниць, фактична чисельність 298.

На виконання вимог статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», в березні 2016 року проведено роботу по приєднанню  до особових справ керівників апаратів місцевих судів та їх заступників, а також працівників територіального управління декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік, копії яких  направлені до територіальних органів податкових інспекцій за податковими адресами суб’єктів декларування.

Відповідно до Порядку проведення Державною судовою адміністрацією України перевірки відомостей стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, що передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком,  який затверджено наказом ДСА України від 05.06.2015 № 74 за звітний період розглянуто 17 запитів.

На виконання наказу ДСА України від 03.09.2015 року № 163, в інформаційно-аналітичній системі «Кадри-WEB» проводиться робота щодо введення в дію штатного розпису управління та наповнення персональними даними працівників.

Спеціалістами відділу регулярно проводиться моніторинг стану роботи в інформаційно-аналітичній системі «Кадри-WEB» у місцевих загальних судах області.

Спеціалістом відділу кадрової роботи, відповідальним за ведення військового обліку військовозобов’язаних та призовників, постійно надаються консультації в телефонному режимі з відповідальними особами місцевих судів Харківської області, на якій обговорено питання щодо порядку бронювання на період мобілізації та на воєнний час осіб, які працюють в місцевих судах.

На виконання наказу Державної судової адміністрації України від 25.11.2016 року № 204  відділом по роботі з персоналом забезпечено передачу 371 суддівського досьє, з них: 297 – суддів місцевих загальних судів Харківської області, 42 – суддів господарського суду Харківської області та 32 суддівських досьє суддів Харківського окружного адміністративного суду.

Протягом звітного періоду спеціалістами відділу забезпечено складання та направлення наступних звітів:

- КСДС – до Державної судової адміністрації України;

- статистичний звіт за формою № 9-ДС – до Головного управління статистик у Харівській області;

- звіт про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню – до Державної служби зайнятості;

- звіт про заброньованих працюючих військовозобов’язаних – до військового комісаріату;

звіт за формою № 1-ПДО – до Національного агентства з питань державної служби.

 

На виконання листа ДСА України від 17.02.2016 року № 1/15-12/112, спеціалістами відділу підготовлені пропозиції щодо формування державного замовлення на підготовку працівників у Національній академії державного управління при Президентові України.

Спеціалістами відділу кадрової роботи постійно надаються консультації працівникам судів з кадрових питань.

Територіальним управлінням постійно ведеться робота по направленню на адресу ДСА України карток обліку на виготовлення посвідчень суддям, а також направлення посвідчень для знищення.

Управління постійно проводить роботу щодо направлення на курси підвищення кваліфікації працівників апарату судів та суддів.

Протягом звітного періоду відповідно Графіку підготовки суддів та працівників апарату судів, затвердженого Національною школою суддів України пройшли навчання з підвищення кваліфікації в Харківському регіональному відділенні Національної школи суддів України 186 суддів місцевих загальних судів. Також, протягом звітного періоду у Харківському РВ НШСУ пройшли підвищення кваліфікації 104 працівника апаратів місцевих загальних судів області

Стан ведення обліково-статистичної роботи,

діловодства та архіву, розгляду звернень громадян

В територіальному управлінні ведеться обліково-статистична робота, а саме: зводилися та направлялися до Державної судової адміністрації України наступні звіти про роботу місцевих загальних судів:

         - щоквартально – «Звіт про оперативність розгляду місцевими та апеляційними загальними судами кримінальних справ»; «Звіт про оперативність розгляду місцевими судами справ кримінального провадження», «Звіт про розгляд загальними місцевими судами кримінальних справ за статтями 209, 2091, 306 КК України», «Звіт  про справляння, звільнення від сплати та повернення судового збору в місцевих та апеляційних судах».

До Харківської обласної державної адміністрації, прокуратури Харківської області, Державної служби України в Харківській області, Держкомзему, Головного управління юстиції в Харківській області щомісячно надавалася інформація щодо осіб, стосовно яких місцевими судами розглядалися справи про притягнення до відповідальності державних службовців відповідно до Закону України «Про заходи запобігання і протидії проявам корупції».

На виконання плану роботи територіального управління та окремого  плану проведення перевірок в місцевих судах станом на 1 липня 2016 року спеціалістами відділу разом зі спеціалістами інших відділів, були  проведені перевірки з вивчення стану організації роботи в Жовтневому, Ленінському районних судах міста Харкова, Богодухівському,  Печенізькому та Великобурлуцькому  районних судах Харківської області. У всіх судах, крім  Печенізького районного суду,  організація роботи визнана задовільною.  Робота Печенізького районного суду Харківської області визнана незадовільною. Керівництву суду надано термін для  усунення недоліків та призначено проведення  повторної перевірки в 2017 році.

Під час перевірок, значна увага приділялась наступним питанням: загальні питання організації діяльності суду (у тому числі, планування роботи суду, підвищення кваліфікації працівників суду), оформлення та ведення справ, строки  передання  справ до канцелярії суду, складанням  та затвердженням номенклатури справ суду, оформлення судових справ та матеріалів, звернення судових рішень до виконання, організація обліково-статистичної роботи, організація та контроль за веденням архівної справи суду, робота в комп’ютерній програмі «Д-3”,  робота зі зверненнями громадян, тощо.

В ході перевірок працівниками територіального управління надавалися роз’яснення по всім питанням, які виникали. За результатами перевірок складаються  відповідні довідки. Копії довідок направляються в суди для обговорення на оперативних нарадах та усунення встановлених недоліків.

Підсумки по проведеним перевіркам у місцевих судах міста Харкова та Харківської області були обговоренні на засіданні  колегії територіального управління.

Територіальним управлінням  ведеться контроль стосовно осіб, які тримаються під вартою та рахуються  за судами міста Харкова та Харківської області понад 6 місяців. Списки осіб  щоквартально подаються до територіального управління та апеляційного суду Харківської області.

Судами міста Харкова та Харківської області щоквартально проводяться взаємозвірки по кримінальним справам, в яких підсудні перебувають у розшуку. Акти взаємозвірок подаються до територіального управління.

На виконання вимог перехідних та прикінцевих положень Закону України «Про судоустрій та статус суддів», в редакції Закону України «Про забезпечення права на справедливий суд», відповідно до листів Державної судової адміністрації України від  25.06.2015 та  16.06.2015 в  місцевих  загальних судах   міста Харкова та Харківської області продовжується проведення  роботи  по внесенню  всіх судових рішень до Єдиного  державного  реєстру судових рішень, які не були внесені до Реєстру з 1 січня 2010 року.

 

В територіальному управлінні  значна увага  приділяється  роботі зі зверненнями  громадян та запитами на отримання публічної інформації. Постійно проводиться особистий прийом громадян керівництвом територіального управління, згідно затвердженого графіку.

На розгляді в територіальному управлінні станом на 1 липня 2016 року знаходиться 106  звернень  громадян, що на 8 менше, ніж за  аналогічний період 2015 року.

Робота по оновленню інформації на офіційних сайтах територіального  управління та  судів ведеться постійно. Так, протягом  1 півріччя 2016 року територіальним управлінням  опубліковано 87 новин, судами опубліковано – 3017 новин.

З метою належної організації особистого прийому громадян наказом начальника територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області затверджено Порядок організації та графік особистого прийому громадян керівництвом територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області, начальниками відділів та завідуючими секторів. Начальником територіального управління особистий прийом здійснюється в перший та третій понеділок кожного місяця з 1000 до 1200 години,  заступником начальника – в другу та четверту п’ятницю кожного місяця з 900 до 1100 години.

Графік особистого прийому громадян розміщений в територіальному управлінні на інформаційному стенді  та  на офіційному веб-сайті  управління.  Зазначений  графік доведений  до відома голів місцевих судів. 

 

 

 

В.о. начальника                                                                                       В.І. Черняк