Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Наказом Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області №01-06/32 від 06.05.2024 оголошено добір на зайняття вакантної посади державної служби категорії "Б".
Додаток 1
до наказу Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області
від 06 травня 2024 року № 01-06/32
УМОВИ
на зайняття посади державної служби категорії «Б» - керівника апарату Лозівського міськрайонного суду Харківської області
Посадові обов`язки |
Керівник апарату суду відповідно до наданих повноважень: 1) забезпечує реалізацію єдиної державної політики у сфері державної служби, є керівником державної служби в апараті суду, де здійснює безпосереднє керівництво, забезпечує організацію роботи структурних підрозділів суду, працівників апарату суду, їх взаємодію у виконанні завдань, покладених на апарат суду, а також виконує функції роботодавця для працівників апарату суду, які не є державними службовцями; 2) вживає заходів для забезпечення належних умов діяльності суду, забезпечує підготовку планів роботи суду для затвердження головою суду, а також здійснює контроль за виконанням запланованих заходів, координує здійснення організаційних заходів щодо підготовки зборів, оперативних нарад та інформує збори суддів про свою діяльність, забезпечує виконання рішень зборів суддів з питань внутрішньої діяльності суду, виконує доручення голови суду та його заступників, рішення зборів суддів щодо організаційного забезпечення діяльності суду; забезпечує своєчасне формування та надання Вищій кваліфікаційній комісії суддів України наявної в суді інформації щодо суддів, їх професійної діяльності для формування суддівського досьє; 3) забезпечує функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі – ЄСІТС) (до початку її функціонування - автоматизованої системи документообігу суду), автоматизованого розподілу справ між суддями; організовує та контролює своєчасне внесення до ЄСІТС відомостей про набрання судовим рішенням законної сили (у тому числі за результатами розгляду судом апеляційної чи касаційної інстанції), направлення таких відомостей до Єдиного державного реєстру судових рішень; 4) здійснює організаційне забезпечення ведення судової статистики, діловодства в суді, обліку та зберігання судових справ, організовує контроль за обліком приєднаних до провадження речових доказів, що зберігаються не при справі, вживає заходів щодо обладнання спеціальних приміщень і сховищ для їх зберігання у відповідних умовах та стані, а також здійснює організаційне забезпечення для належної роботи бібліотеки суду (за наявності); 5) забезпечує розроблення й подання на затвердження в установленому порядку структури та штатного розпису апарату суду, його штатної чисельності; затверджує положення про структурні підрозділи і посадові інструкції працівників апарату суду та здійснює контроль за дотриманням працівниками апарату суду посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи апарату суду, положення про апарат суду, виконавської та службової дисципліни працівниками апарату суду, Правил внутрішнього службового розпорядку, Правил внутрішнього трудового розпорядку, Правил поведінки працівника суду, Загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, правил техніки безпеки та вимог інших документів, які регламентують роботу суду; 6) утворює дисциплінарну комісію з розгляду дисциплінарних справ стосовно державних службовців апарату суду, розглядає скарги на дії або бездіяльність державних службовців та інших працівників апарату суду, заохочує працівників апарату суду та накладає на них дисциплінарні стягнення; 7) подає спільно з виборним органом первинної профспілкової організації (за наявності) для затвердження загальними зборами (конференцією) державних службовців апарату суду Правила внутрішнього службового розпорядку апарату суду, розроблені на основі Типових правил внутрішнього службового розпорядку та затверджує Положення про преміювання працівників апарату суду за погодженням з виборним органом первинної профспілкової організації (за наявності) на підставі Типового положення про преміювання, Положення про порядок проходження у суді стажування осіб, які претендують на посаду помічника судді, а також встановлює надбавки, доплати та премії працівникам апарату суду, у тому числі помічнику голови суду, помічникам суддів відповідно до Положення про преміювання працівників місуевих загальних судів м.Харкова та Харківської області; 8) здійснює організаційні заходи щодо підтримання приміщення суду в стані, придатному для належного його функціонування, проведення капітального та поточного ремонтів, технічного оснащення приміщень, інформаційно-технічного забезпечення, створення безпечних і комфортних умов для суддів, працівників апарату суду та осіб, які перебувають у суді, а також заходи інженерно-технічного забезпечення з організації конвоювання та тримання в судах обвинувачених (підозрюваних) та з проведення процесуальної дії з учасниками кримінального провадження, щодо яких вжито заходів безпеки; 9) організовує облік, видачу, знищення посвідчень працівників апарату суду (державних службовців, працівників апарату суду, які займають посади патронатної служби, осіб, які виконують функції з обслуговування та робітників); визначає місце, строк відрядження, режим роботи в період службового відрядження працівників апарату суду й завдання до виконання, а також здійснює інші повноваження керівника державної служби суду відповідно до Закону України "Про державну службу" та виконує інші функції, пов'язані із забезпеченням діяльності суду. |
Умови оплати праці |
1. посадовий оклад – 21536 грн; 2. оплата праці здійснюється відповідно до умов встановлених пунктом 12 розділу «Прикінцеві положення» Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» та постанови Кабінету Міністрів України №1409 від 29.12.2023 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році». Премія в межах фонду преміювання залежно від особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу. |
Інформація про строковість призначення на посаду |
на період дії запровадженого воєнного стану, до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не пізніше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. |
Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду та строк її подання |
Претендентам на зайняття посади державної служби необхідно надати : 1) заяву на зайняття посади, 2) заповнену особову картку згідно форми, затвердженої наказом НАДС від 19.05.2020 №77-20 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0461-20#Text 3) паспорт громадянина України, 4) документ про освіту; 5) документи про досвід роботи 6) документ, що підтверджує наявність у Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. На електронні документи, що подаються для участі у співбесіді, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата. Строк подання інформації для участі в доборі – 29 календарних днів з дня оприлюднення інформації про оголошення добору. Кінцевий термін прийняття документів 03 червня 2024 року 17.00 год. |
Місце, час і дата проведення співбесіди |
06 червня 2024 року, початок о 11:00 години за адресою: 61050 м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні 36, корпус 2, Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області |
Прізвище, ім`я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію |
Титаренко Вікторія Юріївна, контактний телефон: (067) 724-98-91, e-mail: titarenko@hr.court.gov.ua |
Кваліфікаційні вимоги
Загальні
1 |
Освіта |
Вища, з освітнім ступенем магістра (або прирівняна до неї вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста) за спеціальністю «Право» |
2 |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державної мовою. У разі відсутності документу про підтвердження рівня володіння державною мовою відповідно до Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної", він має бути поданим протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. |
Вимоги до компетентності
Спеціальні вимоги
1 |
Знання законодавства |
1. Конституція України; 2. Закон України «Про державну службу»; 3. Закон України «Про запобігання корупції». |
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції та Положення про апарат суду |
1. Закон України «Про судоустрій і статус суддів»; 2. Закон України «Про звернення громадян»; 3. Закон України «Про доступ до публічної інформації»; 4. Закон України «Про доступ до судових рішень»; 5. Закон України «Про інформацію»; 6. Закон України «Про очищення влади»; 7.Закон України «Про захист персональних даних»; 8. Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; 9. Кодекс законів про працю України; 10. Цивільний кодекс України; 11. Кримінальний кодекс України; 12. Кодекс адміністративного судочинства України, відповідні процесуальні кодекси тощо. 13. Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів України 26.11.2010 №30 (у редакції рішення Ради суддів України від 02 березня 2018 № 17); 14. Рішення Ради суддів України та накази ДСА України з питань організаційного забезпечення діяльності судів. |
3 |
Професійні знання |
Знання з питань судоустрою та державного управління, управління персоналом та проходження державної служби, планування роботи суду та звітності, діловодства та судової статистики, управління якістю, зв’язків з громадськістю, стратегічного планування |
4 |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Впевнений користувач ПУ (Microsoft Word, Excel, Рower Point, Outlook Express, Internet), вільне користування законодавчою базою ЛІГА:ЗАКОН, інформаційно-аналітичною системою «Кадри – WEB» |
5 |
Лідерство |
1) ведення ділових переговорів; 2) вміння обґрунтовувати власну позицію; 3) досягнення кінцевих результатів. |
6 |
Прийняття ефективних рішень
|
1) вміння вирішувати комплексні завдання; 2) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні); 3) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації; 4) вміння працювати з великими масивами інформації; 5) вміння працювати при багатозадачності; 6) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів. |
7 |
Комунікації та взаємодія |
1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів; 2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії; 3) відкритість. |
8 |
Впровадження змін |
1) реалізація плану змін; 2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них; 3) оцінка ефективності здійснених змін. |
9 |
Управління організацією роботи та персоналом |
1) організація і контроль роботи; 2) управління персоналом; 3) вміння працювати в команді та керувати командою; 4) мотивування; 5) оцінка і розвиток підлеглих; 6) вміння розв’язання конфліктів. |
10 |
Особистісні компетенції |
1) аналітичні здібності; 2) дисципліна і системність; 3) інноваційність та креативність; 4) самоорганізація та орієнтація на розвиток; 5) дипломатичність та гнучкість; 6) незалежність та ініціативність; 7) вміння працювати в стресових ситуаціях. |