Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Наказом Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області №01-06/74 від 01.12.2021 оголошено добір на зайняття вакантної посади державної служби категорії "Б".
Додаток 1
до наказу Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області
від 01 грудня 2021 року № 01-06/74
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «Б», заступника керівника апарату Червонозаводського районного суду м. Харкова
Посадові обов`язки |
1. Забезпечує організацію роботи працівників апарату суду, їх взаємодію у виконанні завдань, покладених на апарат суду, ведення діловодства в суді відповідно до нормативно-правових актів, що регламентують діяльність судової установи. 2. Здійснює складання зведеної номенклатури справ суду на основі номенклатурних справ підрозділів апарату суду, контролює ведення номенклатури справ, складає доповідні, акти, за результатами проведення відповідних перевірок. 3. Готує проект плану роботи суду, план роботи заступника керівника апарату, план проведення перевірок, план навчання з працівника апарату суду, план виконання постанов колегії територіального управління Державної судової адміністрації України у Харкiвській областi, погоджує їх, організовує контроль за їх виконанням. 4. Звітує до територіального управління Державної судової адміністрації України у Харкiвській областi щодо виконання постанов колегії. 5. Забезпечує проведення періодичних перевірок (не рідше ніж один раз на рік) стану діловодства в підрозділах апарату суду, складає довідку за результатами перевірок, яку подає на розгляд керівникові апарату для прийняття відповідного рішення. 6. Організовує затвердження завдань і ключових показників для державних службовців, проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, складання індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності. 7. Забезпечує проведення періодичних перевірок (не рідше одного разу на рік) стану та умов зберігання речових доказів, правильності ведення документів, складає акт у складі комісії за результатами перевірок. 8. Бере безпосередню участь у навчанні та підвищенні кваліфікації працівників апарату суду, забезпечує своєчасне складання протоколів навчань, вносить пропозиції керівнику апарату та готує замовлення щодо потреб у навчанні. 9. Організовує роботу комісії з питань роботи із службовою інформацією, забезпечує проведення у складі комісії з питань проведення перевірки наявності документів з грифом «Для службового користування» періодичних перевірок (не рідше ніж один раз на рік після завершення діловодного року) стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію. 10. Організовує та контролює роботу житлово-побутової комісії суду. 11. Спільно з керівником апарату бере участь у проведенні оперативних нарад з працівниками апарату суду, забезпечує своєчасне складання протоколів оперативних нарад. 12. Забезпечує належну роботу та функціонування інформаційно-аналітичної системи «Кадри-WEB» в суді. 13. Разом з головою суду організовує роботу суддівського самоврядування в суді - зборів суддів, забезпечує своєчасне інформування суддів про порядок денний, складання проектів протоколів та рішень зборів суддів. 14. Здійснює організаційне забезпечення ведення судової статистики, контролює оперативність, правильність та достовірність складання статистичних звітів суду. 15. Бере участь у роботі з упорядкування аналітичних та статистичних даних до проектів доповідних записок про роботу суду. 16. Забезпечує розвиток інформаційних зв’язків між судом та відвідувачами суду, органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями, засобами масової інформації, сприяє формуванню об’єктивної громадської думки про діяльність суду. 17. За дорученням голови суду або керівника апарату розглядає запити державних органів, установ, організацій, звернення громадян та готує проекти відповідей на них. 18. Взаємодіє з органами державної влади з питань забезпечення діяльності суду. 19. Постійно підвищує свій професійний рівень, своєчасно та в повному обсязі відстежує зміни в законодавстві, вивчає нові правила та інструкції тощо. 20. Здійснює систематизацію законодавства та судової практики, інформує працівників суду про зміни в чинному законодавстві України та судовій практиці судових органів вищого рівня. 21. Подає пропозиції керівництву суду стосовно вдосконалення форм і методів організації діяльності суду 22. Виконує інші доручення голови суду та керівника апарату. |
Умови оплати праці |
1. посадовий оклад 13100,00 грн. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358 "Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя" (з урахуванням Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» від 08.10.2021 № 1807-ІХ). 2. Надбавки, доплати та премії відповідно до статей 50, 52 Закону України "Про державну службу" від 10.12.2015 № 889-VIII. |
Інформація про строковість призначення на посаду |
- Безстроково; - строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку. |
Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду та строк її подання |
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає в установленому порядку до конкурсної комісії таку інформацію: (згідно Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою КМУ від 25.03.2016 № 246 (зі змінами) 1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246 (зі змінами); 2) резюме за формою згідно з додатком 21 Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація: - прізвище, ім’я, по батькові кандидата; - реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; - підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; - підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; - відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог); 3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Подача додатків до заяви не є обов’язковою; 3-1) копію Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови; Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата. Строк подання інформації для участі в конкурсі – 7 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу. Кінцевий термін прийняття документів 08 грудня 2021 року 17.00 год. |
Додаткові (необов’язкові) документи |
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби. |
Дата і час початку проведення тестування кандидатів. Місце або спосіб проведення тестування. Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) |
13 грудня 2021 року, початок о 10:00 годині за адресою: м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні 36, корпус 2, Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів) при обов’язковому дотримання вимог передбачених постановою КМУ від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» |
Місце або спосіб проведення співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) |
Червонозаводський районний суд м. Харкова за адресою: 61001, місто Харків, майдан Героїв Небесної Сотні, будинок 36, 3 під'їзд Дата та час проведення співбесіди буде визначено після проведення співбесіди з конкурсною комісією. |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Титаренко Вікторія Юріївна, контактний телефон: (057) 732-97-33, e-mail: titarenko@hr.court.gov.ua
|
Кваліфікаційні вимоги
1 |
Освіта |
Вища, з освітнім ступенем магістра (або прирівняна до неї вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста) за спеціальністю «Право» або «Правознавство» |
2 |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності
1 |
Якісне виконання поставлених завдань
|
1) вміння працювати з інформацією; 2) здатність працювати з декількома питаннями одночасно; 3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів; 4) вміння вирішувати комплексні завдання; 5) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати. |
2 |
Командна робота та взаємодія |
1) вміння працювати в команді; 2) вміння ефективної координації з іншими; 3) вміння надавати зворотний зв'язок. |
3 |
Сприйняття змін |
1) виконання плану змін та покращень; 2) здатність приймати зміни та змінюватись. |
4 |
Технічні вміння |
Впевнений користувач ПУ (Microsoft Word, Excel, Рower Point, Outlook Express, Internet), вільне користування офісною технікою |
5 |
Особистісні компетенції |
1) відповідальність; 2) системність і самостійність в роботі; 3) уважність до деталей; 4) наполегливість; 5) креативність та ініціативність; 6) орієнтація на саморозвиток; 7) вміння працювати в стресових ситуаціях. |
Професійні знання
1 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції»; 4) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»; 5) Закон України «Про звернення громадян»; 6) Кодекс законів про працю України; 7) постанови Верховної Ради України; 8) акти Президента України та Кабінету Міністрів України; 9)Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів України 26.11.2010 № 30 (зі змінами та доповненнями у редакції рішення Ради суддів України від 02 березня 2018 № 17) |
2 |
Професійні знання |
Знання з питань судоустрою та державного управління, управління персоналом та проходження державної служби, планування роботи суду та звітності, діловодства та судової статистики, управління якістю, зв’язків з громадськістю, стратегічного планування |