Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Наказом територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області №01-06/38 від 05.07.02021 оголошено добір на зайняття вакантної посади державної служби категорії "В".
Додаток 1
до наказу Територіального управління
Державної судової адміністрації України
у Харківській області
від 05 липня 2021 року № 01-06/38
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «В», головного спеціаліста відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області (тимчасово, на період заміщення тимчасово відсутнього державного службовця, за яким зберігається місце роботи)
Посадові обов`язки |
1. здійснює аналітичний та синтетичний облік рах.6211 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками», рах. 6415 «Розрахунки з іншими кредиторами» по КЕКВ 2270, 2240, 2800 по територіальному управлінню Державної судової адміністрації України у Харківській області та місцевих судах м. Харкова та Харківської області по загальному та спеціальному фондах державного бюджету; 2. по загальному та спеціальному фондах державного бюджету складає меморіальний ордер № 6 «Накопичувальна відомість по розрахунках з іншими кредиторами по рах. 6211, 6415 та КЕКВ 2271, 2272, 2273, 2274, 2240, 2800; 3. по спеціальному фонду державного бюджету здійснює нарахування орендної плати орендарям по місцевим судам м. Харкова та Харківської області і відображає в меморіальному ордері «14 «Накопичувальна відомість нарахування доходів спеціального фонду бюджетною установою» по рах. 6212; 4. своєчасно складає та надає орендарям рахунки на відшкодування вартості спожитих ними комунальних послуг, контролює своєчасність і повноту відшкодування орендарями за послуги оренди ка комунальними послугами; 5. здійснює взяття бюджетних зобов’язань, бюджетних фінансових зобов’язань, а також оформлення платіжних доручень по рахунках, відкритих в органах державної казначейської служби України та контролює її відповідність до кошторисів по рах.6211, 6415 та КЕКВ 2271, 2272, 2273, 2274, 2275, 2240, 2800; 6. щоденно вносить до електронного порталу «Є-дата» данні про виконання договорів, зареєстрованих в органах ДКСУ по КЕКВ 2271, 2272, 2273, 2274, 2275, 2240, 2800; 7. у межах своєї компетенції надає інформацію, необхідну для проведення державних закупівель , які відносяться до комунальних послуг та послуг зв’язку; 8. щомісячно складає та надає статистичний звіт за формою 4-МТП; 9. щорічно складає та надає статистичний звіт за формою 11-МТП «Про постачання та використання енергії; 10. у межах своєї компетенції бере участь у складанні проектів кошторисів на наступний бюджетний рік та проведенні щорічної інвентаризації розрахунків; 11. контролює дотримання вимог Закону України «Про Державний бюджет України» на відповідний рік у частині здійснення видатків по КЕКВ 2270, 2240, 2800 у розрізі кожного окремого суду м. Харкова та Харківської області; 12. здійснює листування з постачальниками комунальних послуг, послуг зв’язку та місцевими судами м. Харкова та Харківської області щодо проблемних питань по КЕКВ 2270, 2240, 2800; 13. у разі потреби готує відповіді з питань бухгалтерського обліку; 14. оформлює згідно чинного законодавства первинні документи до передачі їх в архів; 15. на період відсутності головного спеціаліста відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління державної судової адміністрації в Харківській області виконує його функціональні обов’язки. 16. виконує безпосередні інші доручення і вказівки безпосереднього керівника. |
Умови оплати праці |
1. посадовий оклад 5760,00 грн. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358 "Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя". 2. Надбавки, доплати та премії відповідно до статей 50, 52 Закону України "Про державну службу" від 10.12.2015 № 889-VIII. |
Інформація про строковість призначення на посаду |
Строкова, на період заміщення тимчасово відсутнього державного службовця, за яким зберігається місце роботи |
Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду та строк її подання |
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає в установленому порядку до конкурсної комісії таку інформацію: (згідно Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою КМУ від 25.03.2016 № 246 (зі змінами) 1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246 (зі змінами); 2) резюме за формою згідно з додатком 21 Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація: - прізвище, ім’я, по батькові кандидата; - реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; - підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; - підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; - відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог); 3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Подача додатків до заяви не є обов’язковою; Строк подання інформації для участі в конкурсі – 7 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу. Кінцевий термін прийняття документів 12 липня 2021 року 17.00 год. |
Місце, час і дата проведення співбесіди |
14 липня 2021 року, початок о 10:00 годині за адресою: 61050 м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні 36, корпус 2, Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області |
Прізвище, ім`я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію |
Титаренко Вікторія Юріївна, контактний телефон: (057) 732-97-33, e-mail: titarenko@hr.court.gov.ua |
Кваліфікаційні вимоги
Загальні
1 |
Освіта |
вища освіта з освітнім ступенем не нижче бакалавра в галузі економіки та фінансів |
2 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державної мовою |
Вимоги до компетентності
Спеціальні вимоги
1 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції»; 4) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»; 5) Закон України «Про бухгалтерський облік»; 6) Закон України «Про звернення громадян»; 7) Бюджетний кодекс України; 8) Кодекс законів про працю України; 9) постанови Верхоної Ради України; 10) акти Президента України та Кабінету Міністрів України; 11) накази Мінфіну, іншими нормативно-правові акти, які регулюють бюджетні відносини. |
2 |
Професійні знання |
Знання програми «Адельгейм», «ІС-ПРО», MEDOC, наказів, інструкцій та рекомендацій Державної судової адміністрації України |
3 |
Якісне виконання поставлених завдань
|
1) вміння працювати з інформацією; 2) здатність працювати з декількома питаннями одночасно; 3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів; 4) вміння вирішувати комплексні завдання; 5) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати. |
4 |
Командна робота та взаємодія |
1) вміння працювати в команді; 2) вміння ефективної координації з іншими; 3) вміння надавати зворотний зв'язок. |
5 |
Сприйняття змін |
1) виконання плану змін та покращень; 2) здатність приймати зміни та змінюватись. |
7 |
Технічні вміння |
вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку |
8 |
Особистісні компетенції |
1) відповідальність; 2) системність і самостійність в роботі; 3) уважність до деталей; 4) наполегливість; 5) креативність та ініціативність; 6) орієнтація на саморозвиток; 7) вміння працювати в стресових ситуаціях. |