flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії Б

01 червня 2021, 10:26

Наказом Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області від 31.05.2021 №01-06/29 оголошено добір на зайняття вакантної посади державної служби категорії "Б".

Додаток 1

 до наказу Територіального управління

Державної судової адміністрації України

у Харківській області

від 31 травня 2021 року № 01-06/29

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «Б»,

заступника  керівника апарату Лозівського міськрайонного суду Харківської області

 

Посадові обов`язки

1.    Організовує та забезпечує належну роботу канцелярії суду та прийому громадян;

2.    Приймає участь у здійсненні організаційних заходів щодо підготовки оперативних нарад;

3.    Вносить керівнику апарату суду пропозиції до плану роботи суду, організовує виконання відповідних розділів плану роботи суду;

4.    Збирає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду, узагальнює їх, за погодженням із керівником апарату суду формує номенклатуру справ суду, погоджує з відповідними архівними установами та подає на затвердження голові суду;

5.    За дорученням керівника апарату та голови суду забезпечує взаємодію з правоохоронними та іншими державними органами, громадськими організаціями, засобами масової інформації з питань здійснення правосуддя та готує відповідні матеріали.

6.    Вносить керівнику апарату пропозиції з питань управління персоналом, зокрема щодо структури апарату суду, призначення на посади в апарат суду, переведення на інші посади та звільнення з посад, присвоєння рангів державних службовців, заохочення тощо.

7.    Організовує проведення навчань з працівниками апарату суду, вносить замовлення щодо потреб в підвищенні кваліфікації працівників апарату суду.

8.    Організовує роботу по наповненню Єдиного державного реєстру судових рішень, веде контроль за повнотою та дотриманням строків направлення копій судових рішень до Реєстру.

9.    Контролює та здійснює організаційні заходи щодо впровадження в роботу суду інформаційних технологій, функціонування автоматизованої системи документообігу, використання засобів Інтернет, виконання завдань з фіксації судових процесів технічними засобами та інше.

10.Контролює здійснення постійного оновлення інформації на  офіційному веб-сайті суду  веб-порталу «Судова влада України».

11.Забезпечує та контролює своєчасність отримання та відправлення офіційних електронних листів електронною поштою суду.

12.Забезпечує ведення роботи з дотримання правил охорони праці та завдань протипожежної безпеки у суді, дотримання працівниками суду правил внутрішнього службового розпорядку.

13.Бере участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.

14.Взаємодіє з територіальним управлінням Державної судової адміністрації України у Харківській області з питань своєчасного укладення договорів (угод), пов'язаних з матеріально-технічним забезпеченням суду, їх виконанням та розгляду претензій.

15.Веде облік товарно-матеріальних цінностей суду.

16.Виконує завдання щодо підтримання приміщення суду у стані придатному для належного його функціонування, проведення капітального та поточного ремонтів, технічного оснащення приміщень, створення безпечних та комфортних умов для працівників та осіб, які перебувають у суді, забезпечує наявність необхідних ресурсів та оргтехніки, безперебійне її функціонування.

17.Забезпечує ведення діловодства за зверненнями громадян згідно Закону України «Про звернення громадян». Організовує роботу із захисту конфіденційної інформації у суді згідно чинного законодавства України та ведення прийому громадян керівництвом суду. Сприяє усуненню порушень, виявлених під час розгляду звернень громадян та публічних запитів. Веде аналітичну роботу з розгляду звернень громадян.

18.Забезпечує ведення діловодства за запитами, що надійшли до суду відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». Вживає всі необхідні заходи для недопущення порушень законодавства у сфері надання інформації.

19.Виконує інші доручення керівника апарату та голови суду, щодо організаційного забезпечення діяльності суду.

Умови оплати праці

1.    посадовий оклад – 11600, 00 грн;

2.    надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця та за інтенсивність праці відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; 3) надбавка за вислугу років на державній службі, відповідно до    ст. 52 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII. Премія в межах фонду преміювання залежно від особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу.

Інформація про строковість  призначення на посаду

Безстроково

Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду та строк її подання

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає в установленому порядку до конкурсної комісії таку інформацію: (згідно Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою КМУ від 25.03.2016 № 246 (зі змінами)

1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246 (зі змінами);

2) резюме за формою згідно з додатком 21 Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:

- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

- підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;

- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);

3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

Подача додатків до заяви не є обов’язковою;

Строк подання інформації для участі в конкурсі – 7 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу.

Кінцевий термін прийняття документів       07 червня 2021 року 17.00 год.

Місце, час і дата проведення співбесіди

09 червня 2021 року, початок о 10:00 години за адресою: 61050 м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні 36, корпус 2, Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області

Прізвище, ім`я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію

Титаренко Вікторія Юріївна,

контактний телефон: (057) 732-97-33,

e-mail: titarenko@hr.court.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

Загальні

1

Освіта

Вища, з освітнім ступенем  магістра (або прирівняна до неї вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста)

2

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державної мовою

 

Вимоги до компетентності

Спеціальні вимоги

1

Освіта

в галузі знань «Право» за спеціальністю «Право», у галузі знань «Управління та адміністрування» за спеціальністю: «Публічне управління та адміністрування»

2

Знання законодавства

1. Конституція України;

2. Закон України «Про державну службу»;

3. Закон України «Про запобігання корупції»

3

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції та Положення про апарат суду

1. Закон України «Про судоустрій і статус суддів»;

2. Закон України «Про звернення громадян»;

3. Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

4. Закон України «Про інформацію»;

5. Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

6. Кодекс законів про працю України;

7. Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів України 26.11.2010    №30 (у редакції рішення Ради суддів України від 02 березня 2018 № 17)

4

Професійні   знання

Знання з питань судоустрою та державного управління, управління персоналом та проходження державної служби, планування роботи суду та звітності, діловодства та судової статистики, управління якістю, зв’язків з громадськістю, стратегічного планування

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Впевнений користувач ПУ (Microsoft Word, Excel, Рower Point, Outlook Express, Internet), вільне користування законодавчою базою ЛІГА:ЗАКОН, інформаційно-аналітичною системою «Кадри – WEB»

6

Лідерство

1) ведення ділових переговорів;

2) вміння обґрунтовувати власну позицію;

3) досягнення кінцевих результатів.

7

Прийняття ефективних рішень

 

1) вміння вирішувати комплексні завдання;

2) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);

3) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;

4) вміння працювати з великими масивами інформації;

5) вміння працювати при багатозадачності;

6) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

8

Комунікації та взаємодія

1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

3) відкритість.

9

Впровадження змін

1) реалізація плану змін;

2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;

3) оцінка ефективності здійснених змін.

10

Управління організацією роботи та персоналом

1) організація і контроль роботи;

2) управління персоналом;

3) вміння працювати в команді та керувати командою;

4) мотивування;

5) оцінка і розвиток підлеглих;

6) вміння розв’язання конфліктів.

11

Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) інноваційність та креативність;

4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

5) дипломатичність та гнучкість;

6) незалежність та ініціативність;

7) вміння працювати в стресових ситуаціях.