flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії Б

19 квітня 2017, 16:40

 Оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії Б:

- керівника апарату Богодухівського районного суду Харківської області

 

                                                        Додаток 1

                                                        до наказу територіального управління

                                                        Державної судової адміністрації України

                                                        у Харківській області

                                                        від 19 квітня 2017 № 01-06/27

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - керівника апарату Богодухівського районного суду Харківської області

 

Загальні умови

 

Посадові обов`язки

1. Здійснює безпосереднє керівництво апаратом суду, забезпечує організацію  роботи структурних підрозділів суду, працівників апарату суду, їх взаємодію у виконанні завдань, покладених на апарат суду;

2. Взаємодіє з Державною судовою адміністрацією України, з територіальним управлінням Державної судової адміністрації України у Харківській області, органами суддівського самоврядування, органами державної влади, органами місцевого самоврядування, іншими установами й організаціями, засобами масової інформації з питань забезпечення діяльності суду; 

3. Організовує та контролює ведення діловодства в суді відповідно до інструкції з діловодства;

4. Забезпечує підготовку планів роботи суду, які затверджуються головою суду, а також здійснює контроль за виконанням запланованих заходів;

 

5. Затверджує плани роботи структурних підрозділів суду;

6. Координує здійснення організаційних заходів щодо підготовки оперативних нарад, виконання інших завдань;

7. Здійснює заходи щодо забезпечення належних умов діяльності суддів та працівників апарату суду, інформаційно-нормативного забезпечення їх діяльності;

8. Організовує та забезпечує розроблення і подання на затвердження в установленому порядку структури та штатної чисельності апарату суду, а також кошторису видатків на утримання суду;

9. Затверджує положення про структурні підрозділи та посадові інструкції працівників апарату суду;

10.  Організовує та контролює роботу з фінансового та кадрового обслуговування апарату суду;

11. Забезпечує виконання працівниками апарату суду Правил поведінки працівника апарату суду, затверджених рішенням Ради суддів  України від 6 лютого 2009 року № 33, а також правил внутрішнього трудового розпорядку і трудової дисципліни;

12. Є керівником державної служби суду, забезпечує реалізацію єдиної державної політики у сфері державної служби;

13. Затверджує профілі професійної компетентності посад державної  служби та вимоги до освітньо-професійного рівня, напряму підготовки (спеціальності), досвіду роботи та інші вимоги;

14. Організовує проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби та забезпечує його прозорість і об'єктивність;

15. Призначає осіб на посади державної служби та звільняє їх з посад;

16. Присвоює ранги державним службовцям, які займають посади  державної служби;

                                                             

17. Виконує функції роботодавця для працівників апарату суду, які не є державними службовцями;

 

18. Забезпечує організацію підвищення рівня професійної компетентності державних службовців;

19. Забезпечує ефективне функціонування  системи  оцінювання результатів службової діяльності державних службовців;

20. Забезпечує дотримання державними службовцями службової дисципліни;

21. Приймає в межах своїх повноважень  рішення про заохочення державних службовців та притягнення  їх до дисциплінарної відповідальності;

22. Здійснює інші повноваження керівника державної служби суду в державному органі відповідно до Закону України "Про державну службу";

23. Здійснює організаційні заходи щодо підтримання приміщення суду                 в стані, придатному для належного його функціонування, проведення капітального та поточного ремонтів, технічного оснащення                     приміщень, інформаційно-технічного забезпечення, створення               безпечних і комфортних умов для суддів, працівників апарату суду та осіб, які перебувають у суді;

24. Забезпечує виконання рішень зборів суддів з питань внутрішньої діяльності суду;

25. Здійснює організаційне забезпечення ведення судової статистики, діловодства, обліку та зберігання судових справ, належного ведення архіву та роботи бібліотеки суду;

26. Організовує облік, видачу, знищення посвідчень працівників апарату суду, помічників суддів;

27. Організовує контроль за обліком речових доказів, не приєднаних до справи, вживає заходів щодо обладнання спеціальних приміщень і сховищ для їх зберігання;

28. Виконує доручення голови суду, рішення зборів суддів щодо організаційного забезпечення діяльності суду.

 

Умови оплати праці

 1) посадовий оклад – 5830, 00 грн;

 2) надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;   3) надбавка за вислугу років на державній службі, відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII. За наявності достатнього фонду оплати праці – премія, надбавка за інтенсивність у праці.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати проходження такої перевірки (у разі наявності).

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка державного службовця встановленого зразка.

6. Декларація осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік, заповненої згідно ст. 45 Закону України   « Про запобігання корупції » від 14.10.2014 № 1700-VII.

Термін прийняття документів – 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби.

Дата, час і місце проведення конкурсу:

5 травня 2017 року, початок о 10:00

за адресою: 61050 м. Харків, майдан Руднєва 36

Прізвище, ім`я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Лісіна Ірина Леонідівна,

контактний телефон: (057) 732-97-33,

e-mail: lisina@hr.court.gov.ua

 

 

Вимоги до професійної компетентності

 

Загальні вимоги

 

1

Освіта

Вища, не нижче ступеня магістра

2

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державної мовою

 

Спеціальні вимоги

 

1

Освіта

 У галузі знань «Право» за спеціальністю «Право», у галузі знань «Соціальні та поведінкові науки» за спеціальністю «Економіка», у галузі знань «Управління та адміністрування» за спеціальностями: «Фінанси, банківська справа та страхування», «Облік і оподаткування», «Менеджмент», «Публічне управління та адміністрування»

2

Знання законодавства

1. Конституція України;

2. Закон України «Про державну службу»;

3. Закон України «Про запобігання корупції»;

4. Закон України «Про судоустрій і статус суддів»;

5. Закон України «Про звернення громадян»;

6. Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

7. Закон України «Про доступ до судових рішень»;

8. Закон України «Про інформацію»;

9. Закон України «Про очищення влади»;

10.Закон України «Про захист персональних даних»;

11. Закон України «Про статус народного депутата»;

12. Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

13. Кодекс законів про працю України;

14. Цивільний кодекс України;

15. Кримінальний кодекс України;

16. Бюджетний кодекс України;

17. Господарський кодекс України;

18. Кодекс адміністративного судочинства України, відповідні процесуальні кодекси тощо;

19. Постанови Верховної Ради України;

20. Акти Президента України, Кабінету Міністрів України та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, фінансового забезпечення судів, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність;

21. Рішення Ради суддів України та накази ДСА України з питань організаційного забезпечення діяльності судів.

 

3

Професійні чи технічні  знання

Знання з питань судоустрою та державного управління, управління персоналом та проходження державної служби, планування роботи суду та звітності, діловодства та судової статистики, управління якістю, зв’язків з громадськістю, стратегічного планування

4

Спеціальний досвід роботи

Стаж роботи за фахом на державній службі в місцевому суді не менше трьох років або на керівних посадах за фахом у державній службі не менше трьох років, чи стаж роботи за фахом в інших сферах не менше пяти років.

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Впевнений користувач ПУ (Microsoft Word, Excel, Рower Point, Outlook Express, Internet), вільне користування законодавчою базою ЛІГА:ЗАКОН, інформаційно-аналітичною системою «Кадри – WEB»

6

Лідерство

1) ведення ділових переговорів;

2) вміння обґрунтовувати власну позицію;

3) досягнення кінцевих результатів.

7

Прийняття ефективних рішень

 

1) вміння вирішувати комплексні завдання;

2) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);

3) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;

4) вміння працювати з великими масивами інформації;

5) вміння працювати при багатозадачності;

6) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

8

Комунікації та взаємодія

1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

3) відкритість.

9

Впровадження змін

1) реалізація плану змін;

2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;

3) оцінка ефективності здійснених змін.

10

Управління організацією роботи та персоналом

1) організація і контроль роботи;

2) управління персоналом;

3) вміння працювати в команді та керувати командою;

4) мотивування;

5) оцінка і розвиток підлеглих;

6) вміння розв’язання конфліктів.

11

Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) інноваційність та креативність;

4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

5) дипломатичність та гнучкість;

6) незалежність та ініціативність;

7) вміння працювати в стресових ситуаціях.