flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії Б заступника керівника апарату Близнюківського районного суду Харківської області

16 лютого 2017, 15:37

 

 Оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії Б:

- заступника керівника апарату Близнюківського районного суду Харківської області

 

                                                       Додаток 1

                                                       до наказу територіального управління

                                                       Державної судової адміністрації України

                                                       у Харківській області

                                                       від 16 лютого 2017 № 01-06/15

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - заступника керівника апарату Близнюківського районного суду Харківської області

 

Загальні умови

 

Посадові обов`язки

1.         Організовує та забезпечує належну роботу канцелярії суду та прийому громадян; 

2.         Приймає участь у здійсненні організаційних заходів щодо підготовки оперативних нарад;

3.         Вносить керівнику апарату суду пропозиції до плану роботи суду, організовує виконання відповідних розділів плану роботи суду;

4.         Збирає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду, узагальнює їх, за погодженням із керівником апарату суду формує номенклатуру справ суду, погоджує з відповідними архівними установами та подає на затвердження голові суду;

5.         За дорученням керівника апарату та голови суду забезпечує взаємодію з правоохоронними та іншими державними органами, громадськими організаціями, засобами масової інформації з питань здійснення правосуддя та готує відповідні матеріали.

 

6.         Вносить керівнику апарату пропозиції з питань управління персоналом, зокрема щодо структури апарату суду, призначення на посади в апарат суду, переведення на інші посади та звільнення з посад, присвоєння рангів державних службовців, заохочення тощо.

7.         Організовує проведення навчань з працівниками апарату суду, вносить замовлення щодо потреб в підвищенні кваліфікації працівників апарату суду.

8.    Організовує роботу по наповненню Єдиного державного реєстру судових рішень, веде контроль за повнотою та дотриманням строків направлення копій судових рішень до Реєстру.

         9. Контролює та здійснює організаційні заходи щодо впровадження в роботу суду інформаційних технологій, функціонування автоматизованої системи документообігу, використання засобів Інтернет, виконання завдань з фіксації судових процесів технічними засобами та інше.

10.                   Контролює здійснення постійного оновлення інформації на  офіційному веб-сайті суду  веб-порталу «Судова влада України».

11.                      Забезпечує та контролює своєчасність отримання та відправлення офіційних електронних листів електронною поштою суду.

12.                   Забезпечує ведення роботи з дотримання правил охорони праці та завдань протипожежної безпеки у суді, дотримання працівниками суду правил внутрішнього службового розпорядку.

 

13.          Бере участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.

           14. Взаємодіє з територіальним управлінням Державної судової адміністрації України у Харківській області з питань своєчасного укладення договорів (угод), пов'язаних з матеріально-технічним забезпеченням суду, їх виконанням та розгляду претензій.

15.   Веде облік товарно-матеріальних цінностей суду.

16.   Виконує завдання щодо підтримання приміщення суду у стані придатному для належного його функціонування, проведення капітального та поточного ремонтів, технічного оснащення приміщень, створення безпечних та комфортних умов для працівників та осіб, які перебувають у суді, забезпечує наявність необхідних ресурсів та оргтехніки, безперебійне її функціонування.

         17. Забезпечує ведення діловодства за зверненнями громадян згідно Закону України «Про звернення громадян». Організовує роботу із захисту конфіденційної інформації у суді згідно чинного законодавства України та ведення прийому громадян керівництвом суду. Сприяє усуненню порушень, виявлених під час розгляду звернень громадян та публічних запитів. Веде аналітичну роботу з розгляду звернень громадян.

         18. Забезпечує ведення діловодства за запитами, що надійшли до суду відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». Вживає всі необхідні заходи для недопущення порушень законодавства у сфері надання інформації.

        19. Виконує інші доручення керівника апарату та голови суду, щодо організаційного забезпечення діяльності суду.

 

Умови оплати праці

 1) посадовий оклад – 5000, 00 грн;

 2) надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;   3) надбавка за вислугу років на державній службі, відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII. За наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати проходження такої перевірки (у разі наявності).

 

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка державного службовця встановленого зразка.

6. Декларація осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік, заповненої згідно ст. 45 Закону України   « Про запобігання корупції » від 14.10.2014 № 1700-VII.

Термін прийняття документів – 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби.

 

Дата, час і місце проведення конкурсу:

24 березня 2017 року, початок о 10:00 години за адресою: 61050 м. Харків, майдан Руднєва 36

Прізвище, ім`я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Лісіна Ірина Леонідівна,

контактний телефон: (057) 732-97-33,

e-mail: lisina@hr.court.gov.ua

 

 

Вимоги до професійної компетентності

 

Загальні вимоги

 

1

Освіта

Вища, не нижче ступеня магістра

2

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

 

 

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державної мовою

 

Спеціальні вимоги

 

1

Освіта

 У галузі знань «Право» за спеціальністю «Право», у галузі знань «Соціальні та поведінкові науки» за спеціальністю «Економіка», у галузі знань «Управління та адміністрування» за спеціальностями: «Фінанси, банківська справа та страхування», «Облік і оподаткування», «Менеджмент», «Публічне управління та адміністрування»

2

Знання законодавства

1. Конституція України;

2. Закон України «Про державну службу»;

3. Закон України «Про запобігання корупції»;

4. Закон України «Про судоустрій і статус суддів»;

5. Закон України «Про звернення громадян»;

6. Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

7. Закон України «Про доступ до судових рішень»;

8. Закон України «Про інформацію»;

9. Закон України «Про очищення влади»;

10.Закон України «Про захист персональних даних»;

11. Закон України «Про статус народного депутата»;

12. Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

13. Кодекс законів про працю України;

14. Цивільний кодекс України;

15. Кримінальний кодекс України;

16. Бюджетний кодекс України;

17. Господарський кодекс України;

18. Кодекс адміністративного судочинства України, відповідні процесуальні кодекси тощо;

19. Постанови Верховної Ради України;

20. Акти Президента України, Кабінету Міністрів України та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, фінансового забезпечення судів, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність;

21. Рішення Ради суддів України та накази ДСА України з питань організаційного забезпечення діяльності судів.

 

 

 

3

Професійні чи технічні  знання

Знання з питань судоустрою та державного управління, управління персоналом та проходження державної служби, планування роботи суду та звітності, діловодства та судової статистики, управління якістю, зв’язків з громадськістю, стратегічного планування

4

Спеціальний досвід роботи

Стаж роботи за фахом на державній службі в місцевому суді не менше двох років або на керівних посадах за фахом у державній службі не менше двох років, чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше чотирьох років.

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Впевнений користувач ПУ (Microsoft Word, Excel, Рower Point, Outlook Express, Internet), вільне користування законодавчою базою ЛІГА:ЗАКОН, інформаційно-аналітичною системою «Кадри – WEB»

6

Лідерство

1) ведення ділових переговорів;

2) вміння обґрунтовувати власну позицію;

3) досягнення кінцевих результатів.

7

Прийняття ефективних рішень

 

1) вміння вирішувати комплексні завдання;

2) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);

3) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;

4) вміння працювати з великими масивами інформації;

5) вміння працювати при багатозадачності;

6) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

8

Комунікації та взаємодія

1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

3) відкритість.

9

Впровадження змін

1) реалізація плану змін;

2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;

3) оцінка ефективності здійснених змін.

10

Управління організацією роботи та персоналом

1) організація і контроль роботи;

2) управління персоналом;

3) вміння працювати в команді та керувати командою;

4) мотивування;

5) оцінка і розвиток підлеглих;

6) вміння розв’язання конфліктів.

11

Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) інноваційність та креативність;

4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

5) дипломатичність та гнучкість;

6) незалежність та ініціативність;

7) вміння працювати в стресових ситуаціях.