flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантних посад територіального управління Служби судової охорони у Харківській області, затверджені наказом від 25.07.2022 № 99

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ територіального управління Служби судової охорони у Харківській області
від ____________№__________


УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «В» – головного спеціаліста режимно-секретного органу територіального управління Служби судової охорони
у Харківській області

Загальні умови
Посадові обов’язки 1. Здійснює заходи щодо збереження державної таємниці та іншої інформації з обмеженим доступом, а також дотримання режиму секретності.
2. Розробляє перспективні та поточні плани з питань охорони державної таємниці, а також плани заходів щодо вирішення окремих питань забезпечення режиму секретності, які затверджуються начальником ТУ Служби.
3. Організовує здійснення контролю за виконанням вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці, у тому числі за дотриманням установленого порядку поводження з матеріальними носіями секретної інформації, охороною режимних приміщень, сховищ матеріальних носіїв секретної інформації, виконання запланованих заходів щодо запобігання витоку секретної інформації під час підготовки і проведення нарад, а також відвідування ТУ Служби іноземними делегаціями, групами чи окремими іноземцями та проведення роботи з ними.
4. Здійснює заходи щодо недопущення необґрунтованого допуску та доступу осіб до секретної інформації.
5. Розробляє та подає на затвердження начальнику ТУ Служби інструкції, положення та інші організаційно-методичні документи, що регламентують діяльність, пов'язану із забезпеченням режиму секретності у територіальному управлінні.
6. Готує та подає на розгляд начальнику ТУ Служби секретну кореспонденцію, яка надійшла до ТУ Служби за напрямом діяльності режимно-секретного органу, а також пропозиції з питань удосконалення діяльності, пов'язаної з охороною державної таємниці.
7. Приймає заліки у працівників, яким надано допуск до державної таємниці, на знання ними вимог нормативно-правових документів з питань охорони державної таємниці.
8. Здійснює планування роботи з питань забезпечення охорони державної таємниці в РСО ТУ Служби.
9. На підставі обґрунтованих пропозицій керівників структурних підрозділів формує номенклатуру посад співробітників ТУ Служби, державних службовців, перебування на яких потребує оформлення допуску та надання доступу до державної таємниці; оформляє разом з підрозділом по роботі з персоналом необхідні документи щодо надання співробітникам допуску до державної таємниці.
10. Забезпечує виконання вимог законодавства щодо надання виконавцям доступу до матеріальних носіїв секретної інформації.
11. Забезпечує підготовку необхідних документів для отримання або переоформлення ТУ Служби спеціального дозволу на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею.
12. Погоджує проекти наказів ТУ Служби щодо призначення осіб на посади, включені до номенклатури посад співробітників Служби, державних службовців, перебування на яких потребує оформлення допуску та надання доступу до державної таємниці.
13. Складає номенклатуру секретних справ разом з керівниками структурних підрозділів ТУ Служби, з урахуванням важливості та характеру секретних документів, що групуються у справи, строків їх зберігання згідно з правилами, що встановлюються Міністерством юстиції України. Здійснює необхідні заходи щодо її ведення.
14. Проводить роз’яснювальну роботу з метою запобігання порушенням вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці особами, яким надано допуск та доступ до державної таємниці, у тому числі у зв’язку з їх виїздом за межі України.
15. Приймає участь у перевірці наявності матеріальних носіїв секретної інформації, які знаходяться на обліку РСО ТУ Служби.
Умови оплати праці Посадовий оклад – 6810 грн. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 року № 358 «Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя»;
надбавки, доплати, премії та компенсації – відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;
надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно – до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до закінчення 12-ти місячного строку після припинення чи скасування воєнного стану.
Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення.
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання 1) Заяву про зайняття посади;
2) Резюме за формою згідно з додатком 21, до Порядку, у якому обов’язково зазначається така інформація:
прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);
3) Заяву, у якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», і надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) Заповнена особова картка державного службовця форма якої затверджена наказом Національним агентством України з питань державної служби від 19.05.2020 № 77-20;
5) Документи, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад.
Інформація кандидата на посаду приймається:
з 09 год. 00 хв. 25 липня 2022 року
до 15 год. 00 хв. 03 серпня 2022 року
за фізичної присутності кандидата за адресою: м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні, 36.
В електронному вигляді з накладенням кваліфікованого електронного підпису кандидата за електронною адресою – konkurs.hk.sso@gmail.com
Додаткові (необов’язкові) документи Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби
Місце або спосіб проведення співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби кандидата (кандидатів) на зайняття посади (призначення на посаду) 05 серпня 2022 року о 10 год. 00 хв.
м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні, 36 (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)


Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Журавель Віктор Іванович, 098-401-10-48,
кonkurs.hk.sso@gmail.com
Кваліфікаційні вимоги
1. Освіта Вища освіта за освітнім ступенем не нижче спеціаліста
2. Досвід роботи Не потребує
3. Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1. Досягнення результатів Здатність до чіткого бачення результату діяльності;
вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;
вміння запобігати та ефективно долати перешкоди.
2. Відповідальність Усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов'язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;
здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.
3. Багатозадачність Здатність концентрувати (не втрачати) увагу на виконанні завдань;
уміння розкладати завдання на процеси, спрощувати їх;
здатність швидко змінювати напрям роботи (діяльності);
уміння управляти результатом і бачити прогрес.
4. Самоорганізація та самостійність в роботі Уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;
здатність до самомотивації (самоуправління);
вміння самостійноприймати рішення і виконувати завдання у процесі професійної діяльності.
5. Цифрова грамотність Вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків;
вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов'язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.
Професійні знання
1. Знання законодавства Знання:
Конституції України;
Закону України «Про державну службу»;
Закону України «Про запобігання корупції»;
Закону України «Про судоустрій і статус суддів»;
іншого законодавства.
2. Знання законодавства у сфері Знання:
Законів України « Про державну таємницю», «Про Національну поліцію», «Про Вищу раду правосуддя», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про очищення влади», «Про захист персональних даних», «Про статус народного депутата України»;
положень законодавства України про державну таємницю, укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, постанови Кабінету Міністрів від 18 грудня 2013 року № 939 «Про затвердження Порядку організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», наказу Служби безпеки України від 23 грудня 2020 року № 383 «Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю»; порядок роботи з матеріальними носіями секретної інформації, їх приймання, відправлення, попередній та інвентарний облік, розмноження, знищення, експертизи цінностей, передавання на архівне зберігання; порядок і методику проведення службового розслідування за фактами порушення законодавства про державну таємницю;
постанови Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 500 «Про затвердження Положення про Національне агентство України з питань державної служби» (зі змінами), від 23 серпня 2017 року № 640 «Про затвердження Порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців» (зі змінами), від 06 лютого 2019 року № 106 «Про затвердження Положення про систему професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад» (зі змінами), від 20 квітня 2016 року № 306 «Питання присвоєння рангів державних службовців та співвідношення між рангами державних службовців і рангами посадових осіб місцевого самоврядування, військовими званнями, дипломатичними рангами та іншими спеціальними званнями» (зі змінами);
наказу Національного агентства України з питань державної служби від 11 вересня 2019 року № 172-19 «Про затвердження Порядку розроблення посадових інструкцій державних службовців категорій "Б" та "В"» (зі змінами).

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ територіального управління Служби судової охорони у Харківській області
від ____________№__________


УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «В» – провідного спеціаліста фінансово-економічного відділу територіального управління Служби судової охорони у Харківській області

Загальні умови
Посадові обов’язки 1. Здійснює облік основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів, капітальних інвестицій, виробничих запасів та інших нефінансових активів у спеціалізованому програмному забезпеченні з ведення бухгалтерського обліку;
2. Слідкує за дотриманням графіку документообігу та за його виконанням посадовими особами інших структурних підрозділів;
3. Щоденно проводить первинні документи по обліку згідно з графіком документообігу;
4. Перевіряє акти на списання та своєчасно в установленому порядку проводить списання з обліку матеріальних цінностей;
5. Своєчасно готує акти на списання товарно-матеріальних цінностей, отриманих в якості внутрівідомчої передачі;
6. Здійснює виписку довіреностей на отримання товарно-матеріальних цінностей;
7. Проводить звірку з матеріально-відповідальними особами;
8. Приймає участь у інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, розрахунків, активів і зобов’язань, оформленні матеріалів інвентаризації;
9. Здійснює проведення індексації та нарахування зносу основних засобів;
10 Здійснює постійне накопичення та своєчасну підшивку документів до меморіальних ордерів: № 9, № 10, № 13;
11. Готує дані для складання балансу й оперативних зведених даних;
12. Бере участь розробленні та здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни та раціональне використання ресурсів;
13. Готує дані для складання бюджетного запиту на наступний рік.
Умови оплати праці Посадовий оклад – 6290 грн. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 року № 358 «Деякі питання оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя»;
надбавки, доплати, премії та компенсації – відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;
надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно – до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до закінчення 12-ти місячного строку після припинення чи скасування воєнного стану.
Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення.
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання 1) Заяву про зайняття посади;
2) Резюме за формою згідно з додатком 21, до Порядку, у якому обов’язково зазначається така інформація:
прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);
3) Заяву, у якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», і надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) Заповнена особова картка державного службовця форма якої затверджена наказом Національним агентством України з питань державної служби від 19.05.2020 № 77-20;
5) Документи, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад.
Інформація кандидата на посаду приймається:
з 09 год. 00 хв. 25 липня 2022 року
до 15 год. 00 хв. 03 серпня 2022 року
за фізичної присутності кандидата за адресою: м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні, 36.
В електронному вигляді з накладенням кваліфікованого електронного підпису кандидата за електронною адресою – konkurs.hk.sso@gmail.com
Додаткові (необов’язкові) документи Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби
Місце або спосіб проведення співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби кандидата (кандидатів) на зайняття посади (призначення на посаду) 05 серпня 2022 року о 10 год. 00 хв.
м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні, 36 (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)


Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Журавель Віктор Іванович, 098-404-10-48,
кonkurs.hk.sso@gmail.com
Кваліфікаційні вимоги
1. Освіта Вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра
2. Досвід роботи Не потребує
3. Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1. Досягнення результатів Здатність до чіткого бачення результату діяльності;
вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;
вміння запобігати та ефективно долати перешкоди.
2. Відповідальність Усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов'язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки;
здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.
3. Багатозадачність Здатність концентрувати (не втрачати) увагу на виконанні завдань;
уміння розкладати завдання на процеси, спрощувати їх;
здатність швидко змінювати напрям роботи (діяльності);
уміння управляти результатом і бачити прогрес.
4. Самоорганізація та самостійність в роботі Уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;
здатність до самомотивації (самоуправління);
вміння самостійно приймати рішення і виконувати завдання у процесі професійної діяльності.
5. Цифрова грамотність Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), програмним забезпеченням МІА.
Професійні знання
1. Знання законодавства Знання:
Конституції України;
Закону України «Про державну службу»;
Закону України «Про запобігання корупції»;
Закону України «Про судоустрій і статус суддів»;
іншого законодавства.
2. Знання законодавства у сфері Знання:
Законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про Національну поліцію», «Про Вищу раду правосуддя», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про очищення влади», «Про захист персональних даних», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» , Кодекс законів про працю України;
Постанов Кабінету Міністрів України від 04 квітня 2001 року № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету», від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Наказів Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року «Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», від 12 березня 2012 року № 333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації видатків бюджету», від 31 грудня 2013 року № 1203 «Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі», від 02 вересня 2014 року № 879 «Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань», від 29 грудня 2015 року № 1219 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі», від 13 вересня 2016 року № 818 « Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання».