flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Папір

ІНФОРМАЦІЯ

щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик

Офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 (придбання канцтоварів - папір для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області)

 

Для забезпечення належного здійснення правосуддя місцевими районними судами м. Харкова та Харківської області, виникла необхідність у проведенні закупівлі з придбання паперу.

Предмет закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 (придбання канцтоварів - папір для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області).

Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

Загальна кількість товару: 2500 пачки.

Місце поставки товарів: 61050, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні, 36, корпус 2.

Строк поставки товару: до 25.04.2024.

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:

Назва товару: папір.

Одиниця виміру: пачка.

 

Технічні характеристики:

1

Формат

А4 (210х297 мм)

2

Щільність, (г/м2) (ISO 536)

не менше 80

3

Білизна CIE, (%) (ISO 11475)

не менше 161

4

Товщина, (мкн) (ISO 534)

не менше 103

5

Непрозорість, (%) (ISO 2471)

не менше 92

6

Кількість аркушів, (шт.)

500

7

Колір

білий

8

Recycling (з вторинної сировини)

ні

 

Уповноваженою особою було проведено розрахунок очікуваної вартості товару на підставі оцінки ринку.

Територіальним управлінням станом на визначено три цінові пропозиції щодо прогнозованих цін наступних постачальників, а саме:

1) Інтернет магазин Comfy, який пропонує – 189,00 грн. з ПДВ за 1 пачку паперу Multioffice 80 г/м.

2) Інтернет магазин Elmir, який пропонує – 279,00 грн. з ПДВ за 1 пачку паперу Mondi IQ Economy+ 80г/м;

2) Інтернет магазин Elmir, який пропонує – 234,00 грн. з ПДВ за 1 пачку паперу Xerox Premier ECF 80г/м, А4.

 

Тому, для визначення очікуваної вартості товару:

  1. визначаємо середню вартість на підставі наданих відповідей шляхом додавання усіх вищевказаних пропозицій ціни: 189,00 грн + 279,00 грн + 234,00 грн. = 702,00 грн.
  2. ділимо зазначену суму (702,00 грн.) на кількість постачальників, які надали цінову пропозицію / 3 = 234 грн. середня ціна за 1 пачку паперу.

Згідно бюджетного призначення по КЕКВ 2210 – розмір бюджетного призначення на складає – 400000,00 грн. в т. ч. ПДВ

З урахуванням розміру бюджетних призначень по КЕКВ 2210 на 2024 рік визначаємо очікувану вартість 400000,00 грн. в т. ч. ПДВ

 

Тип процедури:

У зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 24 лютого 2022 року строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та його подальшим подовженням в тому числі у зв’язку із веденням бойових дій на території м. Харкова та Харківської області, Кабінетом Міністрів України було прийнято 12.10.2022р. постанову №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Відповідно до положень Постанови, установлено, що в умовах воєнного стану публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються шляхом застосування процедур відкритих торгів з особливостями, якщо вартість послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є більшою, ніж 100 тис. гривень. Під час здійснення передбачених цією постановою закупівель замовники повинні відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.

Враховуючи вищенаведені обставини та норми чинного законодавства України, уповноваженою особою прийнято рішення: включити до Річного плану закупівель на 2024 рік закупівлю Офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 (придбання канцтоварів - папір для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області).

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – березень 2024 року.

Тип процедури: відкриті торги з особливостями.