flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Придбання сканерів

ІНФОРМАЦІЯ

щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик

Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (придбання комп’ютерної техніки – сканери)

 

У зв’язку із необхідністю належної організації здійснення правосуддя місцевими загальним судами м. Харкова та Харківської області, виникла необхідність у проведенні закупівлі сканерів.

 

Предмет закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (придбання комп’ютерної техніки – сканери);

Кількість: 89 штук.

Місце поставки товарів: 61050, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні, 36, корпус 2.

Орієнтовна вартість закупівлі: 3 261 000,00 грн. (три мільйони двісті шістдесят одна тисяча гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ.

Період поставки товарів: до 28.02.2024.

Технічні характеристики предмета закупівлі:

Назва предмета закупівлі    Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (придбання комп’ютерної техніки – сканери)

Код ДК 021:2015         30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)

Одиниця виміру товару       штуки

Кількість товару       89

Тип сканеру    сканер потоковий

Оптичний дозвіл, ppi, або розмір матриці, точок           не менше ніж 600х600

Максимальна денна навантаження, листів         не менше ніж 4 000

Максимальна швидкість сканування стор в хв не менше ніж 45 стор, не менше ніж 90 зобр.

Максимальна область сканування, мм (формат)           не менше ніж 216х297 (до 3000 мм – режим довгого документа обов’язково)

Автоподача оригіналів (листів )     присутня, ємністю не менше ніж 60 аркушів (щільністю 80 г/м²)

Дуплексне сканування         обов’язково

Наявність SDK          бажано

Товщина носіїв           документи: не гірше ніж 0,04-0,25 мм

візиток: не гірше ніж 128-255 г/м²

пластикові картки: не менше ніж 1,4 мм

паспорт: не менше ніж 4 мм

Інтерфейс локального підключення до ПК         не гірше USB 3.0,

10Base-T/100Base-TX/1000Base-T

Споживання енергії   сканування: не більше ніж 22,5 Вт

режим сну: не більше ніж 3,4 Вт

Програмне забезпечення      Програмне забезпечення для обробки зображень повинно:

- конвертувати відскановані документи в формати PDF, DOCX, XLSX, ODT, RTF, HTML, TXT, TIFF, JPEG, PNG;

- підтримувати кирилицю;

- обов’язково розпізнавати тексти українською мовою, розпізнавання текстів викладених іншими мовами (за бажанням (опціонально);

- мати пакетну конвертацію вихідних файлів;

- мати довічний строк дії ліцензії;

- мати можливість стиснення розміру текстових файлів, таблиць і зображень для зберігання в репозиторії до 50 разів;

- підтримувати 3D коригування перспективи і неправильного кута сканування зображень; - підтримувати розпізнавання таблиць і їх подальша конвертація для роботи в Microsoft Excel, Open Office або Google Spreadsheet;

- мати можливість пошуку по контенту PDF файлів;

- мати вбудований редактор PDF файлів з можливістю коригування;

- мати управління контентом з можливістю посторінкового об'єднання і поділу PDF файлів,

- підтримувати додавання відсканованого документа до вже існуючого файлу;

- підтримувати паролювання файлів для запобігання їх редагування, видалення або копіювання;

- підтримувати автоматичне сортування файлів при скануванні з можливістю використання штрих-кодів;

- мати можливість створення файлів PDF / A-1b для довгосрокового архівування;

- мати вбудований коректор якості зображень.

Додаткові вимоги      Наявність в комплекті витратних матеріалів на кожен сканер.

Строк сервісної підтримки обладнання виробником    Не менше 36 календарних місяців

Гарантійний термін  Не менше 12 календарних місяців

 

  1. Товар повинен бути новим (таким, що не був в експлуатації) та виготовленим не раніше 2023 року.
  2. До ціни пропозиції включаються наступні витрати:

- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;

- витрати на поставку товару до місця поставки, розвантажувальні роботи, передачі товару з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників замовника (покупця);

- інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та документацією конкурсних торгів.

  1. Вимоги до тари та упаковки: згідно заводської упаковки, що забезпечує транспортну цілісність та неушкодженість предмету закупівлі під час доставки, монтажу та налаштування предмету закупівлі за адресою постачання товару.
  2. На весь Товар, що передається Постачальником, надається гарантія, у відповідності з вимогами виробника Товару.

Учасником надається гарантійний лист, або інший документ складений у довільній формі, про те, що виконання гарантійних зобов’язань забезпечує Учасник, гарантійний строк на Товар становить не менше гарантійного строку, визначеного виробником на Товар, але в будь- якому випадку не менше 12 місяців з дати отримання Товару від Продавця, а саме з дати підписання видаткової накладної. Даний лист повинен включати назву, місцезнаходження, телефон, e-mail сервісного центру або особи, уповноваженої учасником здійснювати сервісне та/або гарантійне обслуговування такого виду генератора.

  1. Якість та комплектність товару повинні відповідати технічній документації, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується документально у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства при поставці товару.
  2. Товар повинен мати заводське маркування та упакування відповідно технічної документації виробника продукції.
  3. При виявленні недоліків (дефектів) товару, Постачальник зобов’язується замінити неякісний товар товаром належної якості за свій рахунок протягом 7 днів з моменту отримання письмового повідомлення Покупця про виявлені недоліки (дефекти).
  4. В разі виявлення Покупцем під час прийому у Постачальника товару (партії) нестачі, неякісної або такої, що не відповідає заявці або супровідним документам, відсутність необхідних документів або неналежне оформлення, псування упаковки, Постачальник зобов’язаний провести заміну або до поставити товар..

 

Тендерна пропозиція може бути надана тільки стосовно повного обсягу предмета закупівлі за лотами з чітким зазначенням Учасником найменування товару (тип, марка, креслення і т.і.), що пропонується до постачання.У зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 24 лютого 2022 року строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та його подальшим подовженням в тому числі у зв’язку із веденням бойових дій на території м. Харкова та Харківської області, Кабінетом Міністрів України було прийнято 12.10.2022р. постанову №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Відповідно до положень Постанови, установлено, що в умовах воєнного стану публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законами України «Про публічні закупівлі». Під час здійснення передбачених цією постановою закупівель замовники повинні відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – грудень 2023 року.

Тип процедури    

Керуючись положеннями Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Проведення воєнного стану в Україні», із врахуванням положень указів Президента України №133/2022 від 14.03.2022р., №259/2022 від 18.04.2022р., №341/2022 від 17.05.2022р., №573/2022 від 12.08.2022р., №757/2022 від 07.11.2022р., №58/2023 від 06.02.2023р., №254/23 від 01.05.2023р., №451/23 від 26.07.2023р., № 734/2023 від 06.11.2023 р.; положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова КМУ), в зв’язку з тим, що Замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі, який закріплено Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 №75 «Про затвердження Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні)» (зі змінами) вирішено провести відкриті торги з особливостями у відповідності до вимог Постанови КМУ, внести вносить інформацію про закупівлю до річного плану.