flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Придбання багатофункціональних пристроїв 4

ІНФОРМАЦІЯ

щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV за 021:2015-30120000-6 (придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області)

 

У зв’язку із необхідністю належної організації здійснення правосуддя місцевими загальним судами м. Харкова та Харківської області, виникла необхідність у проведенні закупівлі багатофункціональних пристроїв.

 

Предмет закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV за 021:2015-30120000-6 (придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області);

Очікувана вартість закупівлі становить: 194 286,00грн. (сто дев’яносто чотири тисячі двісті вісімдесят шість гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ;

Кількість товарів: 10 штук;

Місце поставки товарів: 61050, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні, 36, корпус 2

Період поставки товарів: до 20.12.2023р.

Технічні характеристики предмета закупівлі:

Назва предмета закупівлі

придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої для  місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області

Код ДК 021:2015

фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Одиниця виміру товару

штуки

Кількість товару

10

 

№ з/п

Найменування

Кіль-кість

1

Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF463dw

Або еквівалент з наступними характеристиками:

• Доступні функції: друк, сканування, копіювання

• Панель керування: кольоровий сенсорний РК-екран

• Пам’ять: не менше 1 ГБ

• Швидкість друку: Односторонній друк: не менше 40 стор/хв (A4), 65 стор/хв (A5) Двосторонній друк: не менше 33 зобр/хв (A4)

• Робоче навантаження: не менше 80 000 сторінок на місяць

• Роздільна здатність сканування: не менше 600 x 600 точок/дюйм

• Тип сканера: скло експонування, 2-сторонній АПД (один прохід)

• Швидкість сканування:

1-стор. монохр.: не менше 50 зобр/хв (300 x 300 точок/дюйм)

Одностор., кольоровий режим: не менше 40 зобр/хв (300 x 300 точок/дюйм)

Двосторон., монохромний режим: не менше 100 зобр/хв (300 x 300 точок/дюйм)

Двосторон., кольоровий режим: не менше 80 зобр/хв (300 x 300 точок/дюйм)

Одностор., монохромний режим: не менше 40 зобр/хв (300 x 600 точок/дюйм)

Одностор., кольоровий режим: не менше 20 зобр/хв (300 x 600 точок/дюйм)

Двосторон., монохромний режим: не менше 80 зобр/хв (300 x 600 точок/дюйм)

Двосторон., кольоровий режим: не менше 40 зобр/хв (300 x 600 точок/дюйм)

• Швидкість копіювання: односторонній друк (A4): не менше 40 стор/хв., двосторонній друк (A4): не менше 33 зобр/хв.

• Двостороннє копіювання: 2-стор. на 2-стор. (автоматично)

• Тип інтерфейсу: USB 2.0 Hi-Speed, 10BASE-T/100BASE-TX/1000Base-T, бездротове підключення 802.11b/g/n, пряме бездротове підключення

• Картриджі: базовий не менше 3 000 сторінок, посилений не менше 10 000 сторінок

10

 

  1. Товар повинен бути новим (таким, що не був в експлуатації) та виготовленим не раніше 2023 року.
  2. До ціни пропозиції включаються наступні витрати:

- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;

- витрати на поставку товару до місця поставки, розвантажувальні роботи, передачі товару з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників замовника (покупця);

- інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та документацією конкурсних торгів.

  1. Вимоги до тари та упаковки: згідно заводської упаковки, що забезпечує транспортну цілісність та неушкодженість предмету закупівлі під час доставки, монтажу та налаштування предмету закупівлі за адресою постачання товару.
  2. На весь Товар, що передається Постачальником, надається гарантія, у відповідності з вимогами виробника Товару.
  3. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист (форма довільна) з інформацією щодо авторизованих виробником сервісних центрів або посиланням на офіційний сайт виробника де зазначена така інформація.
  4. Якість та комплектність товару повинні відповідати технічній документації, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується документально у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства при поставці товару.
  5. Товар повинен мати заводське маркування та упакування відповідно технічної документації виробника продукції.
  6. При виявленні недоліків (дефектів) товару, Постачальник зобов’язується замінити неякісний товар товаром належної якості за свій рахунок протягом 7 днів з моменту отримання письмового повідомлення Покупця про виявлені недоліки (дефекти).
  7. В разі виявлення Покупцем під час прийому у Постачальника товару (партії) нестачі, неякісної або такої, що не відповідає заявці або супровідним документам, відсутність необхідних документів або неналежне оформлення, псування упаковки, Постачальник зобов’язаний провести заміну або до поставити товар.
  8. Учасник повинен надати у складі пропозиції видаткові та податкові накладні з кодом запропонованого товару по УКТ ЗЕД, який буде поставлятися Замовнику.

 

Тендерна пропозиція може бути надана тільки стосовно повного обсягу предмета закупівлі за лотами з чітким зазначенням Учасником найменування товару (тип, марка, креслення і т.і.), що пропонується до постачання.У зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 24 лютого 2022 року строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та його подальшим подовженням в тому числі у зв’язку із веденням бойових дій на території м. Харкова та Харківської області, Кабінетом Міністрів України було прийнято 12.10.2022р. постанову №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Відповідно до положень Постанови, установлено, що в умовах воєнного стану публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законами України «Про публічні закупівлі». Під час здійснення передбачених цією постановою закупівель замовники повинні відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – листопад 2023 року.

Тип процедури    

Керуючись положеннями Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Проведення воєнного стану в Україні», із врахуванням положень указів Президента України №133/2022 від 14.03.2022р., №259/2022 від 18.04.2022р., №341/2022 від 17.05.2022р., №573/2022 від 12.08.2022р., №757/2022 від 07.11.2022р., №58/2023 від 06.02.2023р., №254/23 від 01.05.2023р., №451/23 від 26.07.2023р., № 734/2023 від 06.11.2023 р.; положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова КМУ), в зв’язку з тим, що Замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі, який закріплено Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 №75 «Про затвердження Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні)» (зі змінами) вирішено провести відкриті торги з особливостями у відповідності до вимог Постанови КМУ, внести вносить інформацію про закупівлю до річного плану.