flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Комп'ютери_2

ІНФОРМАЦІЯ

щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик

Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015-30210000-4 (придбання комп'ютерної техніки - персональний комп'ютер у зборі).

 

Для забезпечення належного здійснення правосуддя місцевими загальними судами м. Харкова та Харківської області, виникла необхідність у проведенні закупівлі з персональних комп’ютерів у зборі.

Враховуючи здійснений розрахунок з зазначенням орієнтовної вартості по кожній позиції закупівлі на підставі даних щодо необхідного товару, які містяться у мережі інтернет на офіційних сайтах

https://elmir.ua,

https://comfy.ua

https://rozetka.com.ua, уповноваженою особою прийнято рішення про проведення закупівлі.

- предмет закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Конструкції та їх частини за кодом CPV за ДК 021:2015:44210000-5 (придбання обладнання - загородження зі скла для утримання підсудних у залах судових засідань Ізюмського міськрайонного суду Харківської області);

- код економічної класифікації видатків бюджету: КЕКВ 3110 –Придбання обладнання і предметів довгострокового користування;

- очікувана вартість закупівлі згідно бюджетного призначення становить: 260 000,00 грн. (двісті шістдесят тисяч гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ;

- визначити кількість обсягу надання послуг, поставки товарів, виконання робіт: 1 штука;

- місце надання послуг, поставки товарів, виконання робіт: 64300, Харківська область, м. Ізюм, вул. Соборна, буд. 52;

- період надання послуг, поставки товарів, виконання робіт: до 20.12.2023р.

 

Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

Назва предмета закупівлі

загородження зі скла

Код ДК 021:2015

44210000-5 Конструкції та їх частини

Одиниця виміру товару

штуки

Кількість товару

1

 

Розмір

Схема відкривання

Кіл-ть

1

1 200 мм х 3 600 мм

1

 

Загородження зі скла для утримання підсудних у залах судових засідань – це металева конструкція що складається із металевих секцій, облаштованих протиударним склом (далі - Кабіна).

За функціональними властивостями кабіна повинна забезпечити:

- надійну ізоляцію підсудних;

- гарантований захист учасників судового засідання від злочинних замахів підсудних;

- захист підсудних від можливих протиправних дій постраждалих, свідків, або третіх осіб;

- безпечну роботу та фізичний захист конвою;

- утримання підсудних під час проведення судових засідань у більш цивілізованих умовах, ніж за гратами.

 

Обладнання предмету закупівлі, вироби та комплектуючі, що закуповуються учасником тендерних торгів для виробництва, повинні відповідати вимогам:

- ДСТУ ГОСТ 2.601:2006. Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи (ГОСТ 2.601-2006, IDT);

- ДСТУ EN 1627:2014 Вікна, двері та жалюзі. Тривкість щодо зламування. Класифікація та технічні вимоги (EN 1627:2011, IDT);

- ДСТУ EN 356:2005. Захисне скління. Випробування та класифікація за тривкістю щодо ручного зламування.

 

Загородження повинно бути модульним, збірно-розбірної конструкції, що дозволятиме його демонтаж та монтаж в іншому приміщенні. Габарити одного модуля: 1 200 мм x 1 200 мм x 2 200 мм.

Довжина Загородження кратна 1 200 мм.

Габарити Загородження (кількість модулів) визначаються Замовником у залежності від характеристик зали судового засідання, в якій встановлюється Загородження.

Вимоги до конструкції виробу:

Кабіна модульна повинна збиратися з основних частин: фронтальна секція, стельова секція, секція дверей, бокова секція, тильна сторона, лавка. Фасадні та бокові секції, а також секція дверей повинні бути виконані в єдиному стильовому рішенні.

Каркас модуля: сталева профільна прямокутна труба перерізом не менш як 40 мм х 20 мм з товщиною стінки не менш ніж 2 мм.

Базовий модуль одного з бічних фасадів Загородження повинен мати двері, що відчиняються назовні, оснащені замком сувальдного типу із защілкою з можливістю відкривання тільки ззовні та ригельною засувкою з провушинами для навісного замку. Петлі дверного полотна - на упорних однорядних підшипниках. Допускається, у разі необхідності, встановлення дверей з боку лицьового фасаду.

Площина дверей облаштовується дверцятами з засовом  для зняття наручників  з обвинувачених (підсудних), засуджених, передавання обвинуваченим (підсудним), засудженим документів для ознайомлення та спілкування обвинувачених (підсудних), засуджених із захисниками в судовому процесі. Висота дверцят 150 мм, ширина 400 мм. які розташовуються в центральній частині дверей на висоті від 650 мм до 800 мм від рівня полу. Двері Загородження обладнані обмежувачем відкривання дверей.

Верхнє перекриття Загородження – ґратчасте, з кроком 150 мм х 550 мм із сталевої профільної прямокутної труби перерізом 20 мм х 20 мм, що забезпечує повітрообмін у Загородженні, а також перешкоджає обвинуваченим (підсудним), засудженим здійснити втечу.

Тильна сторона Загородження (що дотична до стіни зали судового засідання) –– сталевий лист товщиною не менш ніж 2 мм (на металокаркасі), із зовні зашитий теплоізоляційним матеріалом.

Загородження комплектується лавкою шириною 400 мм (металоконструкція із стаціонарним сидінням з клеєної або цільної деревини з твердих порід) на всю довжину кабіни, що невід'ємно скріплена з каркасом Загородження.

Загородження повинно бути надійно прикріплено до підлоги зали судового засідання, а за конструктивної можливості і до стіни.

Загородження повинно забезпечувати проходження звуку в усіх напрямках (знизу –– догори, вздовж і поперек) шляхом обладнання прорізів між скляними панелями у вертикальних стійках фасадів, кількість яких не зменшує стану надійності та стійкості Загородження.

Для забезпечення повітрообміну в Загородженні нижні металеві частини фасадної та бічних стінок на висоту не менше 500 мм та не більше 800 мм від підлоги виконуються за принципом "жалюзі" з металевої полоси товщиною не менш ніж 4 мм, що не знижуватимуть кратність повітрообміну та перешкоджатимуть травмуванню обвинувачених (підсудних), засуджених.

На лицьовому боці фасадної стінки Загородження необхідно передбачати місце для здійснення аудіозапису ведення судового процесу та мікрофону системи звукопідсилення, захищеного від можливого фізичного впливу обвинувачених (підсудних), засуджених («антивандальне» виконання, кабелі прокладаються зовні), а також встановити спеціальний переговорний пристрій для спілкування обвинувачених (підсудних), засуджених з учасниками судового процесу «клієнт-касир» Interactive-2 або еквівалент.

Металеві елементи Загородження фарбуються порошковими фарбами світло-сірого кольору, які за технологічним процесом покриття забезпечують найбільший захист Загородження від механічних та температурних впливів.

Фасадна та бічні стінки Загородження, а також двері оснащуються спеціальним захисним склом Р6В (товщина не менше 18 мм). Скло також має бути оптично прозорим. Для забезпечення нормальної видимості, відсутності спотворень та відблисків, а також відповідності рівня освітленості всередині загородження, скління повинно мати одношарову конструкцію та забезпечувати коефіцієнт світлопропускання не менше 80%. Скло повинно мати маркування, нанесене незмивним способом. Маркування повинно містити в собі інформацію, яка підтверджує данні про виробника та клас захисту скління.

Спеціальне захисне скло повинно бути надійно закріплене в металевому каркасі Загородження, що унеможливлює його випадання під час силового впливу на нього, як ззовні так і з середини. Штапики виготовляються із сталевого металопрокату і забезпечують надійну фіксацію спеціального захисного скла (ущільнення спеціального захисного скла повинно бути виконаним із самоклеючого ущільнювача та фіксуватися стальними штапиками із зовнішнього боку). Кріплення штапиків –– механічне, за допомогою гвинтів.

Збірка Загородження повинна проводитися на болтові з'єднання. Конструкція Загородження повинна забезпечувати скритність установки вузлів з'єднання елементів. Загородження закріплюється до стін та підлоги приміщення анкерами Ø12х120. Точки кріплення повинні розташовуватися в елементах силового каркасу Загородження. Після збірки Загородження доступ до елементів кріплення кабіни повинен бути виключений. Конструкція Загородження повинна забезпечувати повну скритність установки анкерів.

Монтаж Загородження повинен проводитися без застосування зварювальних робіт.

За узгодженням із замовником, на етапі монтажу, допускаються незначні зміни конструктиву виробу при його встановленні за умови дотримання вимог до параметрів міцності всього виробу без збільшення його ціни.

Вимоги до документації предмету закупівлі:

  1. Учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції надає проектні технічні креслення запропонованого предмету закупівлі, виконані із обов’язковим дотримання вимог зазначених в технічних вимогах.
  2. Надає сертифікат на відповідність скління вимогам стандарту ДСТУ EN 356:2005. Захисне скління. Випробування та класифікація за тривкістю щодо ручного зламування.

3.Завірені належним чином копії відповідних протоколів випробувань скла на відповідність класу захисту Р6В.

  1. Надання паспорту, що включає:

- короткий опис  Кабіни;

- розміри;

- вага;

- адреса установки;

- комплектність;

- вказівки по експлуатації;

- дата випуску;

- гарантійні зобов’язання (термін гарантії на товар у тому числі на замки не менше 5-ти років).

Товар, що закуповується, має відповідати екологічним нормам, що повинно бути документально підтверджено у складі пропозиції описом у вигляді листа у довільній формі щодо технологій, які застосовуються при виробництві товару, що сприяють захисту довкілля.

Постачальник проводить первинний інструктаж Замовника, роз’яснює умови гарантійного та сервісного обслуговування, надає номери телефонів для вирішення невідкладних питань.

 

Схема відкривання дверей в кабіни зі скла до зали судових засідань

Вхід праворуч. Відкривання до зали

До ціни пропозиції включаються наступні витрати:

- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;

- витрати на поставку товару до місця поставки, розвантажувальні роботи, передачі товару з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників замовника (покупця);

- витрати на монтаж;

- інші супутні витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та документацією конкурсних торгів.

 

Предмет закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015-30210000-4 (придбання комп'ютерної техніки - персональний комп'ютер у зборі).

 

Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Кількість: 21 штука.

Місце поставки товарів: 61050, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні, 36, корпус 2.

Орієнтовна вартість закупівлі: 483 000,00 грн. (чотириста вісімдесят три тисячі гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ.

 

Детальний опис предметів закупівлі.

 

Назва предмета закупівлі

Персональний комп'ютер

Код ДК 021:2015

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)

Одиниця виміру товару

штуки

Кількість товару

21

 

Вимоги до системного блоку

Процесор

AMD Ryzen 5 5600G 3.9GHz

Відеокарта

Інтегрована

Материнська плата

Чипсет – В550.

З інтегрованою звуковою картою та мережевою картою 10/100/1000 Мб.

Забезпечення можливості підключення двох моніторів одночасно.

Зовнішні інтерфейси — не менше 6 USB (з них: не менше 2 — на передній панелі; не менше 2 — за технологією USB 2.0; не менше 3 — за технологією USB 3.Х), RJ-45, VGA, HDMI, line in, line out

ОЗП

DDR4-3200 8192MB

Накопичувач

SSD Samsung 870 EVO 500GB / Samsung 870 EVO Plus 500GB

Корпус

Форм-фактор – Mini/Middle Tower. 2хUSB 3.0 на передній панелі

Блок живлення

Відмовостійкий з енергоефективністю не менше 85% (сертифікат 80 PLUS Bronze або вище) який забезпечує роботу усіх компонентів системного блоку, але не менше 400Вт.

Операційна система

Встановлена операційна система з відповідною ліцензією на право користування Microsoft Windows 11 Pro 64 (або Windows 10 Pro 64)

Гарантія

не менше 36 календарних місяців

Вимоги до монітору

Діагональ дисплея

Не менше 23.5 дюймів

Тип матриці:

IPS/VA

Роздільна здатність дисплея

1920х1080 (FullHD) або вище

Яскравість

не менше 250 кд/м2

Контрастність (статична)

не менше 1000:1

Кут огляду

не менше 178/178

Інтерфейси відеосигналу

HDMI, DVI, VGA або інший цифровій вхід, сумісний з системним блоком до персонального комп’ютера

Строк дії гарантії

не менше 36 календарних місяців

Вимоги до маніпуляторів

Клавіатура

Клавіатура дротова, інтерфейс підключення – USB, не менше - 104 клавіші, вологозахищена конструкція, мовна розкладка – українська та англійська, довжина кабелю не менше 1,5 м

Маніпулятор типу «Миша»

A4Tech OP-720 USB Black або еквівалент з наступними параметрами: дротова, оптичний тип сенсора, інтерфейс підключення – USB, 2 кнопки, 1 колесо прокрутки, не менше 800 dpi, довжина кабелю не менше 1,4 м., колір – чорний

 

  1. Товар повинен бути новим (таким, що не був в експлуатації) та виготовленим не раніше 2023 року.
  2. До ціни пропозиції включаються наступні витрати:

- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;

- витрати на поставку товару до місця поставки, розвантажувальні роботи, передачі товару з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників замовника (покупця);

- інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та документацією конкурсних торгів.

  1. Вимоги до тари та упаковки: згідно заводської упаковки, що забезпечує транспортну цілісність та неушкодженість предмету закупівлі під час доставки, монтажу та налаштування предмету закупівлі за адресою постачання товару.
  2. На весь Товар, що передається Постачальником, надається гарантія, у відповідності з вимогами виробника Товару.
  3. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист (форма довільна) з інформацією щодо авторизованих виробником сервісних центрів або посиланням на офіційний сайт виробника де зазначена така інформація. Такі листи надаються окремо на системний блок та монітор.
  4. Якість та комплектність товару повинні відповідати технічній документації, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується документально у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства при поставці товару.
  5. Товар повинен мати заводське маркування та упакування відповідно технічної документації виробника продукції.
  6. При виявленні недоліків (дефектів) товару, Постачальник зобов’язується замінити неякісний товар товаром належної якості за свій рахунок протягом 7 днів з моменту отримання письмового повідомлення Покупця про виявлені недоліки (дефекти).
  7. В разі виявлення Покупцем під час прийому у Постачальника товару (партії) нестачі, неякісної або такої, що не відповідає заявці або супровідним документам, відсутність необхідних документів або неналежне оформлення, псування упаковки, Постачальник зобов’язаний провести заміну або до поставити товар.
  8. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою (СОА) з наявним захисним шаром на номері та в комплекті з диском DVD з відповідним голографічним захистом або, у випадку постачання ліцензій із застосуванням технології активації OA3.0-має бути з оригінальною наліпкою (GML) з голографічним захистом без номеру. Учасник має надати наступні документи: або 1) Лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні (ERC, MTI чи ELKO) про надання повноважень учаснику щодо постачання програмного забезпечення ( найменування ліцензій, зазначених в пропозиції ) в необхідній кількості , із вказівкою номера оголошення даної закупівлі в системi Прозоро; Або 2) У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання - прямим партнером Microsoft, та було вироблено в Україні або імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство виробника та право на використання технології OA 3.0 (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні). Крім того, Учасник повинен чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене безпосередньо при виробництві обладнання.

Будь-які посилання  на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати в редакції «або еквівалент» та передбачає надання зазначеного товару або еквіваленту (технічні, якісні та функціональні характеристики (показники) еквіваленту повинні відповідати або мати не гірші характеристики (показники) ніж встановлені Замовником в технічній специфікації)

Тендерна пропозиція може бути надана тільки стосовно повного обсягу предмета закупівлі за лотами з чітким зазначенням Учасником найменування товару (тип, марка, креслення і т.і.), що пропонується до постачання.

У зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 24 лютого 2022 року строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та його подальшим подовженням в тому числі у зв’язку із веденням бойових дій на території м. Харкова та Харківської області, Кабінетом Міністрів України було прийнято 12.10.2022р. постанову №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Відповідно до положень Постанови, установлено, що в умовах воєнного стану публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законами України «Про публічні закупівлі». Під час здійснення передбачених цією постановою закупівель замовники повинні відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – листопад 2023 року.

Тип процедури    

Керуючись положеннями Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Проведення воєнного стану в Україні», із врахуванням положень указів Президента України №133/2022 від 14.03.2022р., №259/2022 від 18.04.2022р., №341/2022 від 17.05.2022р., №573/2022 від 12.08.2022р., №757/2022 від 07.11.2022р., №58/2023 від 06.02.2023р., №254/23 від 01.05.2023р., №451/23 від 26.07.2023р., № 734/23 від 06.11.2023; положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова КМУ), в зв’язку з тим, що Замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі, який закріплено Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 №75 «Про затвердження Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні)» (зі змінами) вирішено провести відкриті торги з особливостями у відповідності до вимог Постанови КМУ, внести вносить інформацію про закупівлю до річного плану.