flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Обкладинки для справ

ІНФОРМАЦІЯ

щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик

 

Предмет закупівлі: Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей за кодом CPV за ДК 021:2015 – 22990000-6 (придбання канцтоварів - обкладинки на судові справи).

 

 

Для забезпечення належного здійснення правосуддя місцевими районними судами м. Харкова та Харківської області, виникла необхідність у проведенні закупівлі з придбання обкладинок для справ.

Предмет закупівлі: Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей за кодом CPV за ДК 021:2015 – 22990000-6 (придбання канцтоварів - обкладинки на судові справи).

Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

Загальна кількість товару: 81195 штуки.

Місце поставки товарів: 61050, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні, 36, корпус 2.

Строк поставки товару: до 30.09.2023.

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:

  1. Загальні вимоги

Обкладинки для судових справ (далі – Товар) при поставці повинні бути упаковані по 250 шт. Упаковка повинна захищати Товар від ушкоджень під час транспортування та зберігання.

Поставка та відвантаження Товару здійснюється силами і за рахунок Постачальника на протязі 5 робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника за адресою: м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні, 36, корп.2.

  1. Технічні вимоги до Товару

По своїм параметрам Товар повинен відповідати характеристикам і вимогам, вказаним в даному Технічному завданні або перевищувати їх.

 

Модель

Кількість

Технічні характеристики

Обкладинки на судові справи

81 195 шт.

Картон некрейдований, щільністю не менше 210 гр/м²., розмір: 470х300мм, на першій та другій сторінці нанести друк, згідно зразку що додається.

 

У складі пропозиції, Учасник має надати відскановані оригінали документів, що підтверджують якість запропонованого товару (ДСТУ, ТУ, ГОСТ, декларація відповідності, тощо), а також відомості про виробника Товару.

 

Тип процедури:

Керуючись положеннями Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Проведення воєнного стану в Україні», із врахуванням положень указів Президента України № 133/2022 від 14.03.2022, № 259/2022 від 18.04.2022, № 341/2022 від 17.05.2022, № 573/2022 від 12.08.2022, № 757/2022 від 07.11.2022, № 58/2023 від 06.02.2023, № 254/2023 від 01.05.2023; положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова КМУ), вирішено провести відкриті торги з особливостями у відповідності до вимог Постанови КМУ, та внести інформацію про закупівлю до річного плану.

 

Згідно бюджетного призначення по КЕКВ 2210 – розмір бюджетного призначення на складає – 186 750,00 грн. (сто вісімдесят шість тисяч сімсот п’ятдесят грн. 00 копійок) з урахуванням ПДВ

З урахуванням розміру бюджетних призначень по КЕКВ 2210 на 2023 рік визначаємо очікувану вартість закупівлі 186 750,00 грн. (сто вісімдесят шість тисяч сімсот п’ятдесят грн. 00 копійок) з урахуванням ПДВ