flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Ремонт службових авто та інші супутні послуги

Обґрунтування

 

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України

від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) Про ефективне використання державних коштів)

 

На порталі Prozzoro «07» грудня 2022 року територіальним управлінням Служби судової охорони у Харківській області (ЄДРПОУ 43181818) розміщено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями за кодом ДК021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання    (Ремонт службових авто та інші супутні послуги), КЕКВ 2240.

Номер закупівлі UA-2022-12-01-013159-a.

Обґрунтування доцільності закупівлі: закупівля здійснюється за рахунок коштів державного бюджету України. Внаслідок нанесення авіаційно-ракетного удару збройними силами Російської Федерації по будівлі за адресою: м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні, 36, де розташовані орендовані приміщення та службові автомобілі територіального управління Служби судової охорони у Харківській області було частково пошкоджено службові автомобілі. Для виконання завдань, покладених на територіальне управління виникла потреба в проведенні їх ремонту.

Обґрунтування обсягів закупівлі: обсяг визначено відповідно до дефектних актів від 10.03.2022 року №1, №2, №6, складених внутрішньою комісією територіального управління Служби судової охорони у Харківській області за результатами обстеження транспортних засобів.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 331900,00 грн. з ПДВ.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням  цінових пропозицій ТОВ «Атлант Моторз» та моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі.

 

Строк надання поослуг: до 28.12.2022року.

Місце надання послуг: На станції технічного обслуговування та ремонту Виконавця. Відстань не повинна перевищувати 10 кілометрів від адреси замовника: 61001, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 36.

Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі:

Послуга 1

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ:

транспортний засіб Renault Duster державний номер АХ 2303 ІМ підлягає повному кузовному ремонту. Автомобіль потребує проведення кузовних ремонтних робіт  а саме:

-      Часткове рихтування кузова та прилеглих до кузова металевих деталей на предмет невеликих вм’ятин, сколів.

-      Виставлення зазорів капота, дверей передніх правих, передніх лівих, задніх правих, задніх лівих, дверей багажного відділення.

-      Заміни пошкодженої пластикової частини скла фари лівої сторони (сторона водія)

-      Відновлення фар (видалення фарби, поліровка фар)

-      Розборка рейленгів, пластикових молдингів, їх зачистка перед гуртуванням та фарбуванням.

-      Повне фарбування кузова автомобіля в білий колів фарбуються металеві чистини кузова дах автомобіля, капот, двері передні праві, двері передні ліві, двері задні праві, двері задні ліві, двері багажного відділення. Пласкикові частини фарбуються в білий колір бампер задній, бампер передній. В чорний матовий  колір фарбуються рейленги автомобіля, та молдинги. Логотип  Renault Duster та эмблема  автомбіля які розміщені на задній частині автомобіля повинні  бути відновлені в хромовий серебристий колір.

 

Послуга 2

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ:

транспортний засіб Renault Duster державний номер АХ 2304 ІМ підлягає повному кузовному ремонту з частковою заміною кузовних деталей  а саме:

-           -           Проведення зварювальних робіт капоту усунення сквозних отворів від сторонніх предметів, відновлення геометрії.

-           Повне рихтування кузова даху автомобіля та відновлення геометрії.

-           Ремонт правої стойки кузова проведення зварювальних робіт.

-           Заміна передніх правих дверей на нові. (старі підлягають під комплектуючі запчастини новим)

-           Відновлення деформованої стелі салона автомобіля.

-           Витяжка вм’ятин бокових частин  автомобіля та ремонт сколів  кузова

-           Ремонт дверей задніх правих, передніх лівих, задніх лівих  (відновлення геометрії, підгонка по зазорам кузова)

-           Відновлення фар передніх та задніх (видалення старої фарба, поліровка фар)

-           Заміна скла фари передньої правої

-           Заміна лобового скла (робота та лобове скло)

-           Заміна заднього лівого скла дверей (робота та бокове скло)

-           Заміна заднього правого скла дверей (робота та бокове скло)

-           Заміна або ремонт дзеркала лівої сторони автомобіля

-           Повне фарбування кузова та прилеглих до кузова деталей, тільки з наружної частини автомобіля в білий колір, фарбуються металеві чистини кузова дах автомобіля, капот, двері передні праві з обох сторін, двері передні ліві, двері задні праві, двері задні ліві, двері багажного відділення, крило передне ліве, крило передне праве. Пластикові частини фарбуються в білий колір бампер задній частково, бампер передній частково. В чорний матовий  колір фарбуються рейленги автомобіля 2 шт, та пластикові молдинги які закріплені з низу по периметру  автомобіля, ручки дверей, нижня частина переднього та заднього бамперу. Логотип  Renault Duster та емблема  автомобіля які розміщені на задній частині автомобіля та передня решітка радіатора повинні  бути відновлені в хромовий серебристий колір.

-           Виставлення зазорів капота, дверей передніх правих, передніх лівих, задніх правих, задніх лівих, дверей багажного відділення.

Послуга 3

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ:

транспортний засіб Рено Трафік державний номер ВВ 1519 ЕТ підлягає повному кузовному ремонту а саме:

 

 

 

 

Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно зi статтею 16 Закону

Кваліфікаційні критерії

Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації

1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

1.1. Довідка Учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність власного (орендованого) обладнання та матеріально-технічної бази (надати інформацію про наявні засоби для виконання замовлення), з обов’язковим зазначенням приналежності обладнання та матеріально-технічної бази (власна або орендована).

2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

2.1. Інформація згідно форми 1, про працівників, які будуть залучені до виконання договору (кількість, досвід роботи).

3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

3.1. Інформація про досвід виконання аналогічного договору у вигляді довідки згідно форми 2.

Форма 1

Інформація про працівників

Посада

П.І.Б.

Загальний стаж роботи, років

Досвід роботи на цій посаді, років

 

 

 

 

Форма 2

Інформація про досвід виконання аналогічного договору

Предмет договору

Період виконання

  (рік, місяць)

Назва контрагента, юридична (фактична), адреса, контактні телефони

 

 

 

 

 Учасник несе повну відповідальність за дотримання персоналом правил техніки безпеки та їх протипожежної безпеки, у відповідності до вимог діючого законодавства.