flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Заправка картриджів

ІНФОРМАЦІЯ

щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик

 

Предмет закупівлі: Код  CPV за ДК 021:2015-50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки   (послуги із заправки та відновлення картриджів  і ремонту офісної техніки місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області)

 

 Для забезпечення  належної організації роботи апаратів місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області в частині ведення діловодства, забезпечення прав фізичних та юридичних осіб на доступ до правосуддя, а також задля своєчасного отримання особами копій судових рішень та інших документів під час розгляду справ, виникла нагальна потреба у закупівлі послуг із заправки та відновлення картриджів  і ремонту офісної техніки.

 

Технічні та якісні характеристики:  

 Послуги з технічного обслуговування і ремонту пристроїв, передбачають приведення техніки до стану, який забезпечує справну їх роботу. Для обслуговування приймаються всі пристрої в тому числі з наявними дефектами (тріщинками та поломками) корпусу. Термін реагування на виклик для термінового технічного обслуговування, ремонту офісної техніки повинен становитиме не більше – одного робочого дня.

 Виконавець здійснює технічну перевірку щодо працездатності та доцільності подальшого використання пристроїв, наданих Замовником, про що, при необхідності, фахівцями складається в довільній формі Акт технічного стану пристроїв.

Для підтвердження кваліфікації фахівців надати у формі сертифікату від компанії-виробника друкуючих пристроїв або їх представництв відповідальних за територію України,    про проходження технічних та аналітичних тренінгів/навчання, за останні три роки.

У разі виявлення Замовником недоліків по якості наданих послуг з технічного обслуговування і ремонту пристроїв, Виконавець зобов’язаний усунути їх за власний рахунок протягом двох робочих днів з дати отримання повідомлення від Замовника.

Після надання послуг з технічного обслуговування і ремонту  пристрої повинні бути чистими, упакованими в плівку та/або картонну упаковку, працювати якісно без зайвих звуків.

Термін надання послуг з технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної пристроїв – до 2 робочих днів з дня отримання Виконавцем пристроїв. Термін надання послуг, в залежності від складності та обсягу виконуваних робіт, може бути подовжений за домовленістю сторін. При здійсненні ремонту офісної техніки, який перевищує 2 робочі дні, Виконавець, на вимогу Замовника, надає  техніку з аналогічними характеристиками на підміну на час проведення ремонту.

Виконавець несе матеріальну відповідальність за устаткування, прийняте на обслуговування чи ремонт.

Під час надання послуг Виконавець повинен застосовувати заходи із захисту довкілля, про що необхідно надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції із зазначенням переліку таких заходів.

Гарантія на надані послуги з дати надання послуг із ремонту офісної техніки повинна становити не менше – 1 року.

Послуги заправки картриджа повинні включати в себе:

 - первинне тестування;

- повне розбирання та очистку під тиском всіх вузлів картриджу;

- очистку та полірування фото циліндрів/проявників барабану;

- нанесення мастила для зменшення коефіцієнта тертя на очищувальне лезо;

- очищування магнітного валу та валу первинного заряду;

- очищування та змащування струмопровідними мастилами електричних контактів;

- заміну ракельного ножа;

- наповнювання тонером об’ємом не менше заводської норми;

-           заміна smart-чипа (в чіпованих картриджах);

- вихідний контроль якості;

- перепрограмування чипів програматором.

 

Послуги відновлення картриджа повинні включати в себе:

 - первинне тестування;

- повне розбирання та очистку під тиском всіх вузлів картриджу;

- заміну комплектуючих (фото циліндрів/проявників барабану, ракельного ножа, валу первинного заряду, магнітного валу та дозуючого леза);

- нанесення мастила для зменшення коефіцієнта тертя на очищувальне лезо;

- очищування та змащування струмопровідними мастилами електричних контактів;

- наповнювання тонером об’ємом не менше заводської норми;

-           заміна smart-чипа (в чіпованих картриджах);

- вихідний контроль якості;

- перепрограмування чипів програматором.

 

Основні вимоги до послуг з заправки, відновлення картриджів та ремонту офісної техніки  (далі – Послуги):

 Послуги, які є предметом закупівлі надаються на території Виконавця. Виконавець повинен надати послуги, які є предметом закупівлі протягом одного робочого дня з моменту отримання від Замовника заявки на надання послуг. Картриджі маркуються стікерами, які містять інформацію про назву Виконавця, дату обслуговування картриджа.

 Надання послуг здійснюється власними засобами Виконавця та входить в ціну договору. Виконавець зобов’язаний здійснити забір офісної техніки та/або картриджів за заявкою Замовника або заявкою місцевого загального суду м. Харкова протягом одного робочого дня у місці призначенні визначеному у заявці.

 Всі транспортні витрати повинні бути включені до ціни пропозиції.

 Обслуговування картриджа включає контроль його працездатності, розбирання, очищення бункерів від відпрацьованого тонера, очищення шестерень та внутрішнього простору картриджа від залишків тонера й паперового пилу, перевірку цілісності електричних контактів, змащення контактних груп та кріплень, заповнення високоякісним тонером з дотриманням вагових норм виробника картриджа, герметизацію тонер-блоку від просипання тонера, збирання картриджа, тестування з виконанням контрольного друку. На роздруківках не повинно бути дефектів зображення, розмитого або нечіткого зображення, плям, крапок, фону, у тому числі й на зворотній сторінці роздруківки. Пакування в спеціальний світлозахисний герметичний пакет з вложеною тестовою сторінкою, що виключає пошкодження при транспортуванні, наклеювання етикетки на пакет із зазначенням Виконавця, Замовника(назва місцевого суду), моделі/ідентифікатора картриджа, номера партії та дати обслуговування. За необхідністю, визначеною Виконавцем при обслуговуванні картриджу, проводиться заміна всіх зношених запчастин, таких як барабан, вал, захисне лезо, ракель, ролики, втулки, шестерні, тощо. При кожному обслуговуванні картриджу, включає обов'язкове перепрограмування чипів у картриджі, на підтвердження надати оригінал сертифікату відповідності наданий Учаснику на програматор чипів картриджів, що підтверджують право власності користування  обладнанням, виданий відповідним органом з сертифікації діючий на момент початку аукціону.

 Після надання послуг в картриджах повинні бути рекомендовані виробником об’єм та вага тонера (у відповідності до технічних характеристик картриджа та стандартів фірми виробника), друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без жодних дефектів впродовж друку всієї нормативної кількості сторінок, встановленої виробником принтеру для відповідного типу картриджа.

 Виконавець безкоштовно здійснює технічну перевірку щодо працездатності та доцільності подальшого використання картриджів, наданих Замовником, про що, при необхідності, складається в довільній формі Акт технічного стану картриджів.

 Тонер, що використовується для надання послуг, повинен забезпечувати якість друку не гіршу, ніж при друку на новому картриджі.

 Вартість наданих послуг складається із вартості усіх матеріалів та комплектуючих, вартості тари, упакування і маркування, вантажно- розвантажувальних робіт, податків, зборів та всіх інших витрат, що мають бути здійснені у зв’язку із наданням послуг.

Для відновлення працездатності картриджів та ремонту офісної техніки, мають бути використані витратні матеріали (тонери), які є новими та не перебувають під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII  та тимчасово окупованих територій. В разі якщо Виконавець не є виробником (або імпортером) витратних матеріалів (тонеру, фото циліндрів/проявників, очищувальних та дозуючих лез валів магнітних та первинного заряду, чипів картриджів), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції  сертифікат дилера Виконавця, в якому буде зазначено, що Виконавець є дилером або офіційним представником виробника (або імпортера). Надати завірену учасником копію договору на поставку матеріалів, з офіційним представником цієї компанії, дійсний на момент подання пропозицій. При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Виконавцем як комерційна таємниця.

У разі, якщо буде встановлено, що картридж неякісно заправлений, Виконавець зобов'язаний протягом одного робочого дня провести заміну картриджу.

Після отримання картриджів від Виконавця Замовник вибірково перевіряє якість надання Послуг, здійснюючи контрольне зважування картриджів та роздруковуючи серію тестових сторінок, що діагностують поточний стан картриджа.

Місце надання послуг – на технічній базі (сервісному центрі) Виконавця. Виконавець у складі його пропозиції повинен надати копію договору оренди або документу про право власності на приміщення, у яких розміщується сервісний центр.

Утилізація відпрацьованих матеріалів та запчастин проводиться Виконавцем. У випадку, якщо Виконавець утилізує небезпечні відходи самостійно на підтвердження такого права – надати дозвільний документ (ліцензію або інший документ, що дає право такої діяльності). Якщо утилізація відбувається за допомогою субпідрядника на підтвердження такої можливості надається скан-копія чинного договору з компанією, яка має відповідну ліцензію на утилізацію небезпечних відходів. Крім актуального договору про утилізацію учасник додає копію дозвільного документу на здійснення такої діяльності виданого компанії-субпідряднику.

Обов'язкове нанесення мастила (індустріальні мастильні матеріали), для зменшення коефіцієнта тертя на нагрівальних елементах, які використовуватимуться при наданні послуг. Надати копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на індустріальні матеріали , які є безпечними для застосування за призначенням та оточуючого персоналу, дійсні на момент розкриття пропозицій.

Підмінний фонд картриджів (із розрахунку п’ять  відсотків від загальної кількості   одного типу), два лазерних принтера та один пристрій для копіювання.  Підмінний  картридж, та/або принтер надається на вимогу відповідного місцевого суду міста Харкова.

 

 Згідно бюджетного призначення по КЕКВ 2240 – розмір бюджетного призначення складає –  1 409 802,00  грн.

 

Очікувана вартість предмета закупівлі складає –  1 409 800,00  грн. з ПДВ